اخبار داغ

رئیس سازمان اردویی و راهیان نور خوزستان خبر داد:

توزیع 45 سری جهیزیه از سوی رهبر انقلاب در مناطق محروم خوزستان/ فعالیت جهادی راهیان نور در 22 نقطه محروم این استان

توزیع 45 سری جهیزیه از سوی رهبر انقلاب در مناطق محروم خوزستان/ فعالیت جهادی راهیان نور در 22 نقطه محروم این استان
رئیس سازمان اردویی و راهیان نور خوزستان گفت: روز گذشته طی مراسمی نمادین در یادمان بیت المقدس، 45 سری جهیزیه ویژه زوج های جوانی که در مناطق محروم هستند، تقسیم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سروان پاسدار نادر محمدمیسی در گفتگو با رهیاب اظهار داشت: باتوجه به سیاست های قرارگاه مرکزی راهیان نور در خصوص طرح های خدمات اجتماعی در سال 98، برنامه ریزی های خوبی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: روز گذشته طی مراسمی نمادین در یادمان بیت المقدس، 45 سری جهیزیه ویژه زوج های جوانی که در مناطق محروم هستند، تقسیم شده است.
,
 
,
رئیس سازمان اردویی و راهیان نور خوزستان عنوان کرد: این سری جهیزیه ها شامل یخچال، تلویزیون، لباس شویی، قالی، سرویس خواب، لوازم آشپزخانه و.. است که ارزش ریالی هر یک از این سری جهیزیه ها 15 الی 18 میلیون تومان می باشد.
,
 
,
وی در ادامه گفت: در راستای سیاست های قرارگاه مرزی راهیان نور، جوانانی که برای زیارت یادمان های دفاع مقدس به خوزستان سفر می کنند، کارهای خدماتی اجتماعی را در مناطق محروم استان انجام دهند.
,
 
,
محمدمیسی خاطرنشان کرد: بر همین اساس 22 نقطه در استان خوزستان شناسایی شده و اکنون باحضور جوانان راهی نور، خدمات رسانی شامل ساخت، تعمیر و بهسازی منازل و امکانات زندگی در مناطق محروم درحال انجام است.
,
 
,
وی افزود: با همت قرارگاه راهیان نور، 20 عدد ویلچر تهیه شده است که با همکاری بهزیستی خوزستان، میان نیازمندان معلول توزیع خواهند شد.
,
 
,
رئیس سازمان اردویی و راهیان نور سپاه خوزستان تصریح کرد: همچنین تعداد 4 سری لوازم ورزشی آماده شده اند که میان حوزه های بسیج در مناطق محروم توزیع می شود تا جوانان بسیجی از این ظرفیت استفاده نمایند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه