اخبار داغ

رئیس اتحادیه قصابان ساری اعلام کرد

آخرین قیمت گوشت قرمز و مرغ در بازار مازندران/ کمبودی در تامین نداریم

آخرین قیمت گوشت قرمز و مرغ در بازار مازندران/ کمبودی در تامین نداریم
در پی وقوع سیل اخیر در استان و آمار اعلام شده از تلفات دام و طیور، برخی نگرانی‌ها در خصوص تامین و افزایش قیمت این اقلام در میان مردم به وجود آمده است که با رصد امروز از بازار گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ، شما را از آخرین قیمت این اقلام مطلع می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در پی وقوع سیل اخیر در استان و آمار اعلام شده از تلفات دام و طیور، برخی نگرانی‌ها در خصوص تامین و افزایش قیمت این اقلام در میان مردم به وجود آمده است که با رصد امروز از بازار گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ، شما را از آخرین قیمت این اقلام مطلع می‌کنیم.

ایمانی یکی از عاملان توزیع گوشت مرغ و تخم مرغ در بازار استان در خصوص آخرین قیمت بازار گفت: در حال حاضر قیمت توزیع هر کیلو مرغ در بازار، 14 هزار و 500 تومان و قیمت هر شانه تخم مرغ نیز 14 هزار و 500 تومان است.

حاتم‌نژاد مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی مازندران نیز از توزیع 3 هزار و 200 تن گوشت مرغ از 5 اسفندماه تا اول فروردین 98 خبر داد و گفت: هیچگونه کمبودی در تامین گوشت مرغ استان وجود ندارد.

اصغرنژاد رئیس اتحادیه قصابان ساری نیز در خصوص تازه‌ترین قیمت گوشت قرمز در بازار استان اظهار کرد: قیمت گوشت بره در بازار امروز استان، 105 الی 110 هزار تومان، گوسفندی 90 الی 95 هزار تومان، گاوی 90 هزار تومان و گوساله 100 هزار تومان است.

وی تاکید کرد: قیمت‌ها همان قیمت روزهای پایانی سال 97 است اما دام زنده باید به استان وارد شود.

سید مصطفی ابراهیمی مدیرکل پشتیبانی اموردام مازندران با بیان اینکه مشکلی در تامین گوشت قرمز وجود ندارد و مردم نگران نباشند؛ گفت: شرایط نسبت به گذشته خیلی خوب شده است.

وی با بیان اینکه حجم بسیار بالایی گوشت گرم و سرد در حال توزیع در سطح استان است؛ یادآور شد: قبل از تعطیلات نوروزی تا کنون، بیش از 450 تن گوشت گرم وسرد در سطح مراکز عرضه، توزیع شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه