اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) ‌اردبیل:

پایان عملیات فرهنگی اعزام کاروان های راهیان نور اردبیل به جنوب کشور/ 7 هزار نفر اعزام شدند

پایان عملیات فرهنگی اعزام کاروان های راهیان نور اردبیل به جنوب کشور/ 7 هزار نفر اعزام شدند
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از پایان عملیات فرهنگی اعزام کاروان های راهیان نور به جنوب کشور خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار شکر عبدی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهارداشت: امروز آخرین کاوران‎های راهیان‌نور در قالب 8 دستگاه اتوبوس از شهرستان های نیر و نمین و سرعین به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

عبدی با اشاره به اینکه در مجموع بیش از 21 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام شدند، افزود: 7 هزار نفر از زائرین متشکل از بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی و اقشار مختلف بسیج مردمی و محلات به جنوب کشور و 13 هزار نفر نیز به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

,

وی با اشاره به اینکه کاروان های راهیان نور تعطیلات نورزی سال 97 - 98 نیز با همکاری سایر نهاد ها و با امنیت و آرامش خواص امروز به کار خود در اردبیل پایان داد افزود: زائرین از مناطق مختلف استان اردبیل با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور و با حضور در یادمان های شهدای شلمچه، دهلاویه، فکه، عملیات والفجر 8، بیمارستان صحرایی امام حسین ، هویزه و یادمان شهدای فتح المین بازدید و از نزدیک با دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شدند.

,

, ,

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه این عملیات بزرگ فرهنگی طوری در دل جوانان نسل امروزی ها جای گرفته که هر ساله قریب به 5 میلیون نفر از جوانان به زیارت شهیدان در مانطق عملیاتی جنوب کشوراعزام می شوند و این آمار هر سالافزایش می یابد.

, این عملیات بزرگ فرهنگی طوری در دل جوانان نسل امروزی ها جای گرفته که هر ساله قریب به 5 میلیون نفر از جوانان به زیارت شهیدان در مانطق عملیاتی جنوب کشوراعزام می شوند و این آمار هر سالافزایش می یابد,

عبدی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه های عظیم و بزرگی اتفاق افتاده است گفت: حادثه کربلا یک نصف روز بود که کل جهان بشریت را تحت تاثیر قرار داد اما در جنگ هشت ساله دفاع مقدس ایران حماسه های بزرگ و عظیمی تکرار شد که تمام این حماسه ها از الگو قرار گرفتن راه و سیره شهدای کربلا بوده است.

, عبدی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه های عظیم و بزرگی اتفاق افتاده است گفت: حادثه کربلا یک نصف روز بود که کل جهان بشریت را تحت تاثیر قرار داد اما در جنگ هشت ساله دفاع مقدس ایران حماسه های بزرگ و عظیمی تکرار شد که تمام این حماسه ها از الگو قرار گرفتن راه و سیره شهدای کربلا بوده است,

کاروان راهیان نور شهرستان خلخال عازم مناطق جنوب کشور شد

, کاروان راهیان نور شهرستان خلخال عازم مناطق جنوب کشور شد,

اردوی راهیان نور پلی است برای پیوند نسل امروز با نسل دفاع مقدس

, اردوی راهیان نور پلی است برای پیوند نسل امروز با نسل دفاع مقدس, اردوی راهیان نور پلی است برای پیوند نسل امروز با نسل دفاع مقدس,

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: اردوی راهیان نور پلی است برای پیوند نسل امروز با نسل دفاع مقدس و حضور در این اردو توفیق می خواهد که هر کسی به آن نائل نمی شود.

, معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: اردوی راهیان نور پلی است برای پیوند نسل امروز با نسل دفاع مقدس و حضور در این اردو توفیق می خواهد که هر کسی به آن نائل نمی شود,

وی گفت: اردوهای راهیان نور باعث ترویج فرهنگ جهاد، خودباوری در جوانان می شود و جوانان را در مقابل حربه های جنگ نرم دشمنان بیمه می کند.

, وی گفت: اردوهای راهیان نور باعث ترویج فرهنگ جهاد، خودباوری در جوانان می شود و جوانان را در مقابل حربه های جنگ نرم دشمنان بیمه می کند,

عبدی بیان کرد: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی به آسانی به دست نیامده است و حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس موجب می‌شود تا فرهنگ ایثار و شهادت را یاد بگیریم و جوانان و آینده سازان انقلاب درس‌های مهمی فراگیرند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: حرکت عظیم راهیان‌نور علاوه بر داشتن آثار در حوزه سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی در اصل یک عملیات فرهنگی و معنوی است.

, معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: ,

عبدی گفت: راهیان نور یکی از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب بوده و از عوامل ماندگاری تفکر انقلابی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه