اخبار داغ

باز هم بسیج؛

هشتگی که از دل سیل، عزت آفرید

هشتگی که از دل سیل، عزت آفرید
هشتگ #بازهم_بسیج از دل آبها بیرون آمد و طوفانی به پا کرد توئیتری!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به  نقل از راه آرمان؛ سیل بود، آب بالا آمد و نفسها به شماره افتاد؛ زندگی ها و امیدها بر آب رفت؛ اما غیور مردانی که همیشه پای کار ایرانند، این بار هم اول صفِ خدمت به ایران و ایرانی بودند؛ آستین همت بالا زدند و پای زندگی هموطنانشان تا پای جان ایستاندند؛ اما آنها که لقلقه زبانشان "زنده باد ایران است" پا در سواحل آنتالیا و پاتایا و برخی قشم و کیش به دور از حادثه! تعطیلات را سپری می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

اما این سیل طوفانی هم به دنبال داشت طوفان توئیتری! در پی رشادتهای جوانان بسیجی در مناطق سیل زده کاربران توئیتر هشتگ #بازهم_بسیج را ترند کردند.

,

یکی نوشت: "بسیجی ها، حزب اللهی ها که متهم اند که چرا همیشه به جای کمک به ایران، به فلسطین و سوریه و عراق کمک میکنند در روزهای گذشته در صف مقدم کمک به سیل زدگان بوده اند اما آنهایی که شعارشان "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران است" کجایند؟ هنوز سفرهای نوروزی شان در ترکیه و تایلند تمام نشده؟"

,

, ,

دیگری نوشت: بسیجی در پریشان حالی و درماندگی مردم، در هر جایی و هر حادثه‌ای چون زلزله و سیل در خط مقدم فداکاری و مجاهدتِ بی نام و نشان است. گوش به فرمان رهبری و بی اعتناء به سیل اتهام و افترای دنیاطلبان و غربزدگان، با سیل محبت و خدمت بی منت، همگان را کیش و مات می‌کند!

,

, ,

و اینگونه بود که خدمت رسانی بسیجیان همچنان آن‌ها را در صدر توجه کاربران توییتر و اینستاگرام نگه داشت؛ هشتگ #بازهم_بسیج مورد توجه ٣ میلیون و ٥٠٠ هزار مخاطب یکتا و ٧٥ میلیون بازدید در توییتر و طی چند روز اخیر بیش از ١٠ هزار پست شامل عکس و ویدیو از خدمت رسانی سپاه و بسیج به سیل زدگان با هشتگ #بازهم_بسیج در اینستاگرام منتشر شده است.

٤٠٠٠ کاربر توییتر نیز بیش از ۱۰۵ هزار توییت و ریتوییت با این هشتگ منتشر کرده و از چند روز گذشته تاکنون آن را به ترند نخست توییتر تبدیل کرده اند.

,
,
,


 

, ,
,

, ,

 

,

این هشتگ تاکنون مورد توجه ٣ میلیون و ٥٠٠ هزار کاربر یکتا (یونیک) قرار گرفته و مجموعا ۷۵ میلیون بازدید داشته است؛ کاربران شبکه های اجتماعی میتوانند با دنبال کردن این هشتگ برای اشتراک گذاری این مطالب استفاده کرده و به آرشیو عظیمی از خدمات بسیج و سپاه به سیل زدگان دسترسی پیدا کنند.

,

و هشتگ #بازهم_بسیج از دل آبها بیرون آمد و طوفانی به پا کرد توئیتری!

, و هشتگ #بازهم_بسیج از دل آبها بیرون آمد و طوفانی به پا کرد توئیتری!,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه