اخبار داغ

علیمنصور از آبادان بردی شیرین تر از گز می آورد!

علیمنصور از آبادان بردی شیرین تر از گز می آورد!
شاگردان منصوریان به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند و با این برد می توانند اما و اگر ها را از تیم خود را دور کنند و در فصلی که قهرمانی دور از دست آن هاست در نیمه بالایی جدول قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته بیست و سوم سبز پوشان اصفهانی امروز ساعت 17:45 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
شاگردان منصوریان که کشتی تیم خود را از انتهای جدول جدا کردند و در چند هفته اخیر بهتر کار کردند و روحیه تیمی خوبی دارند پای به این میدان می گذارند؛ این در حالی است که ذوبی ها کار سختی را در ادامه با توجه به فشردگی بازی ها و همینطور بازی هایشان در جام باشگاه های آسیا دارند.
,
 
,
ذوب‌آهن پس از 2 پیروزی دلچسب و یک تساوی با ارزش مقابل تیم‌های پدیده، استقلال خوزستان و سپاهان در هفته‌های گذشته،  در جدالی سخت و حساس  با توجه به فاصله تک امتیازی 2 تیم و جایگاه آن ها در جدول رده‌بندی قرار می گیرد.
,
 
,
صنعت نفت آبادان اما در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی نداشته است و در 7 بازی قبلی خود 5 تساوی و 2 شکست در کارنامه خود ثبت کرده است؛ شاگردان سرجیو تنها یک امتیاز کم‌تر از ذوب‌آهن دارند و در این بازی به دنبال جا گذاشتن سبز‌پوشان هستند.
,
 
,
بیژن ذوالفقارنسب، فیروز کریمی و مجتبی تقوی 3 مربی نام‌آشنایی هستند که تا‌کنون سابقه سرمربیگری در هر 2 تیم را داشته‌اند؛ قاسم حدادی‌فر، مسعود ابراهیم‌زاده، زبیر نیک‌نفس و مجتبی مقتدایی، 4 بازیکنی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن هر 2 تیم را در کارنامه خود دارند.
,
 
,
شاگردان منصوریان به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند و با این برد می توانند اما و اگر ها را از تیم خود دور کنند و در فصلی که قهرمانی دور از دست آن هاست در نیمه بالایی جدول قرار گیرند.
,
 
,
داوران دیدار ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان
, داوران دیدار ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان,
 
,
این بازی از ساعت 17:45 روز یک‌شنبه و در ورزشگاه تختی آبادان آغاز خواهد شد که علی صفایی، محمد‌رضا مدیر‌روستا، محسن سلطانی، جواد رحیم‌زاده، محمد‌رضا تارخ و فرهاد مروجیداوران این دیدار خواهند بود؛حیدر شکور نیز ناظر داوری این بازی خواهد بود.
,
 
,
محرومان و مصدومان دو تیم
, محرومان و مصدومان دو تیم,
 
,
تیم ذوب‌آهن در این دیدار رحیم زهیوی و محمدرضا خلعتبری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما سبز‌پوشان در این بازی محروم ندارند؛ صنعت نفت نیز در این دیدار بازیکن محروم ندارد.
,
 
,
نتایج بازی‌های گذشته
, نتایج بازی‌های گذشته,
 
,
ذوب‌آهن در هفته قبل مهمان سپاهان اصفهان بود و در پایان با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید؛ شاگردان منصوریان با 4 پیروزی و 10 تساوی و 7 شکست و 22 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
,
 
,
شاگردان سرجیو نیز در هفته گذشته برابر پیکان قرار گرفتند و در پایان با نتیجه یک بر یک متوقف شدند؛ صنعت نفت آبادان با 2 پیروزی، 15 تساوی و 5 شکست و 21 امتیاز در رده سیزدهم حضور دارد.
,
 
,
بهترین گلزنان دو تیم
, بهترین گلزنان دو تیم,
 
,
ارسلان مطهری و ماریون سیلوا هر کدام با 2 گل زده بهترین گلزنان تیم ذوب‌آهن هستند؛ در صنعت نفت آبادان نیز میلاد جهانی 4 گله است و طالب ریکانی 3 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه