اخبار داغ

معاون امور بازرگانی سازمان صمت یزد:

15 تن گوشت گرم به نرخ 43 هزار و 400 تومان از امروز در استان یزد توزیع می شود

15 تن گوشت گرم به نرخ 43 هزار و 400 تومان از امروز در استان یزد توزیع می شود
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از توزیع 15 تن گوشت گرم به نرخ 43 هزار و 400 تومان از امروز در استان یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی افشارپور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص توزیع گوشت تنظیم بازار سهمیه استان یزد بیان داشت: با توجه به مصوبه کمیته توزیع زیر مجموعه کارگروه تنظیم بازار که با حضور دستگاه های امنیتی و دولتی مربوطه برگزار شد، 15 تن گوشت گرم سهمیه استان یزد به نرخ 43 هزار و 400 تومان از امروز در اختیار مصرف کنندگان واقعی و جامعه هدف قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: در این طرح جدید میزان گوشت مورد نظر جهت توزیع به کمیته امداد، بهزیستی، بازنشستگان، کارگران، کارمندان و جوامع دیگری که به مرور زمان افروده می شود، قرار می گیرد. هدف از اجرای این طرح توزیع مناسب گوشت و رسیدن آن به دست مصرف کننده واقعی بوده تا مشکلاتی که در گذشته در نحوه توزیع داشتیم برطرف شود.

,

افشارپور در خصوص سلامت گوشت های کشتار شده و توزیعی اظهار داشت: گوسفندهای وارداتی همگی تحت نظارت دامپزشکی و شرکت پشتیبانی امور دام بوده و در کشتارگاههای کاملا بهداشتی و قانونی ذبح می شوند. در استان یزد ذبح این گوسفندان در کشتارگاه معین دام یزد که کشتارگاهی نمونه در منطقه از نظر بهداشت، تعداد کشتار و حجم کار است، می باشد.

,

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در واکنش به انتشار تصاویری از گوسفندهای دم دار وارداتی ابراز داشت: شکل ظاهری این گوسفندان مربط به نژاد آنهاست و گوسفندهای وارد شده فیلترهای متعدد نظارتی دارد و گوشت این گوسفندان بدون چربی و بسیار با کیفیت می باشد.

,

افشار پور در پایان با اشاره به اینکه مرغ منجمد تنظیم بازار به نرخ 13 هزار تومان به وفور در مراکز عرضه یافت می شود، اذعان داشت: غیر از گوشت و مرغ تقلامی دیگری نظیر شکر به میزان 5 هزار تن و برنج نیز در اسفند ماه سال 97 و شب عید در بازار توزیع شده است و به همین نحو اقلام جدید نیز توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه