اخبار داغ

اعتراف جهانگیری به اهمیت سدسازی در کشور؛

فضاسازی علیه سدسازی به حق نبود؛ امروز نقش مهم سدها مشخص شد

فضاسازی علیه سدسازی به حق نبود؛ امروز نقش مهم سدها مشخص شد
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه فضایی که علیه سدسازی بود فضای حقی نبود گفت: امروز در این بارندگی و سیل‌ها مشخص می‌شود که سدها چه نقش مهمی داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق جهانگیری امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باران رحمت الهی که ایران به‌شدت به آن نیاز داشت خداوند این رحمت خود را برای مردم ایران نازل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در برخی از مناطق کشور از جمله لرستان سیل به بخشی از مسائل اقتصادی کشور آسیب زد و منازل، دامداری‌ها و کشاورزی خسارت دید.

,

معاون اول رئیس‌جمهور عنوان کرد: به استان لرستان نیز خساراتی وارد شده است، در دو جلسه‌ای که در سال 98 در دولت داشتیم بحث اصلی خسارت‌های سیل و مسائل مرتبط باسیل بوده که امروز مصوبه آن ابلاغ شد.

,

وی بیان کرد: هم در رابطه با مسکن مردم و هم در رابطه با مسائل کشاورزی و دامداری تصمیماتی گرفتیم که امیدواریم پرداخت خسارت‌ها شروع شود.

,

جهانگیری تصریح کرد: در رابطه با سد در سال‌های اخیر به دلیل خشک‌سالی یک فضایی در کشور علیه سدسازی راه افتاد و این فضا، فضای حقی نبود؛ امروز در این بارندگی و سیل‌ها مشخص می‌شود که سدها چه نقش مهمی داشتند هم برای جلوگیری از سیلاب و جلوگیری از تخریب‌های احتمالی در پایین درست به‌طوری‌که می‌توانند حجم قابل‌توجهی آب نگهداری کنند.

,

وی گفت: امیدوارم همه سدهایی که مطالعه شده و از نظر زیست‌محیطی مشکلی ندارند یکی پس از دیگری ساخته شود.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه