اخبار داغ

نماینده مردم سبزوار در مجلس

تاخیر چند روزه رئیس جمهور باعث شد اوضاع شهرهای سیل زده بدتر شود/ سپاه و ارتش به داد مردم رسیدند

تاخیر چند روزه رئیس جمهور باعث شد اوضاع شهرهای سیل زده بدتر شود/ سپاه و ارتش به داد مردم رسیدند
نماینده مرم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: جای تاسف دارد که رئیس جمهور مردم سیل زده را تنها گذاشته و باتاخیری چند روزه به اتفاقات واکنش نشان داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مقصودی در گفت و گو با بصیرسبزوار با بیان اینکه متاسفانه تاخیر رئیس جمهور سبب شد که در چند روز مسائل بدنر شود واگر سپاه ارتش و نیروهای مردمی نبودند وضع به مراتب بدتر از حالا می شد تاکید کرد: رئیس جمهور در اولین جلسه به صورت غیر مستقیم اقدام به انتقاد از نهاد هایی کرد که در این چند روز به داد مردم رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

 

,

وی ادامه داد: بنده آقای رییس جمهور را توصیه به رعایت اخلاق و ادب و دوری از غرور میکنم  و همچنین وی باید رعایت مصالح نظام ، اتحاد و همدلی و توجه به مبانی نظام و انقلاب یعنی سفارشات امام و رهبری در خصوص سپاه و اتحاد و همدلی مینمایم.

,

 

,

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی همچنین با ااشاره به انتشار تصویر کمک پیرمرد لواشک فروش سبزواری که تمام درآمد روزانه خود را به مناطق سیل زده کمک کرد در شبکه های اجتماعی تشریح کرد: جناب رییس جمهور انصاف را رعایت فرمایند و همراهی و همدلی را از ان پیرمرد لواشک فروش سبزواری در عمل بیاموزند که یک روز فروش لواشک خود را به منلطق سیل زده کمک کرد.

,

 

,

مقصودی با بیان اینکه در چند روز از شروع سیل  ارتش ، نیروی انتظامی ، بسیج ، هلال احمر ، کمیته امداد و قرارگاه سازندگی خانم و ستاداجرایی فرمان امام و احسان برکت و بنیاد بدکت و قرارگاه امام رضا و آستان قدس رضوی به صورت تمام وقت چای کار بودند تصریح کرد: در صورت نبودن این کمک ها شرایط به مراتب بدند از وضع موجود می شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه