اخبار داغ

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

اورژانس خراسان رضوی 15 هزار مأموریت در ایام نوروز انجام داده است

اورژانس خراسان رضوی 15 هزار مأموریت در ایام نوروز انجام داده است
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۱۵ هزار ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ استان خراسان رضوی به ثبت رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ رضا وفایی‌نژاد با بیان اینکه مشهد مقدس به تنهایی سهم ۵۸ درصدی از کل ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ را در خراسان رضوی طی تعطیلات نوروزی تاکنون به خود اختصاص داده است، گفت: در چارچوب طرح بسیج سلامت نوروزی اورژانس خراسان رضوی از ۲۵ اسفند گذشته تا نهمین روز فروردین ماه جاری ۱۵ هزار و ۲۷۵ ماموریت را در ارتباط با تصادفات رانندگی و دیگر حوادث انجام داده است که هشت هزار و ۸۹۰ مورد از این ماموریتهای اورژانس ۱۱۵ در محدوده مشهد صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در چارچوب فعالیت اورژانس ۱۱۵ خراسان رضوی طی این مدت هشت هزار و ۸۲۵ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

,

 

,

وی به سهم ۵۰ درصدی اورژانس ۱۱۵ مشهد در انتقال مصدومان و بیماران به بیمارستان‌ها اشاره و بیان کرد: در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی از ابتدای تعطیلات جاری تاکنون چهار هزار و ۴۴۸ بیمار به بیمارستانها در سطح کلانشهر مشهد انتقال یافته‌اند.

,

 

,

طرح بسیج سلامت نوروزی اورژانس ۱۱۵ خراسان رضوی با همکاری دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در خراسان رضوی تا هفدمین روز فروردین ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه