اخبار داغ

در گفتگو با مداح تبریزی در آق قلا مطرح شد؛

لیثی: ارسال کمک های هیئات تبریز به منطقه و استقرار آشپزخانه سیار / مردم به کمک ها تداوم بخشند

لیثی: ارسال کمک های هیئات تبریز به منطقه و استقرار آشپزخانه سیار / مردم به کمک ها تداوم بخشند
لیثی مداح تبریزی در حاشیه حضور در منطقه سیل زده آق قلا در گفتگو با تبریزبیدار گفت: کمک های هیات ما در چند مرحله به اینجا می رسد. هیات موکب العباس یک ماشین کمک های مردمی فرستاده و هیات جان نثاران نیز جهت استقرار آشپزخانه سیار در منطقه حضور می بابند و چند هیات دیگر اعلام آمادگی برای کمک کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار،مهدی لیثی مداح تبریزی در حاشیه حضور خود در منطقه سیل زده آق قلا گلستان در گفتگو با خبرنگار اعزامی تبریز بیدار گفت: شاید خیلی ها دوست داشتند اینجا باشند و به کمک سیل زدگان بشتابند اما میسر نشد ولی دل های آنها اینجا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,  تبریز بیدار ,
 
,

وی با تمجید از حضور مردم تبریز در این منطقه گفت: بیشتر هم شهری هایمان اینجا حضور دارند و به مردم کمک می کنند و تاکنون کمک های خوبی به سیل زدگان فرستاده اند و امیدوارم این کمک ها ادامه داشته باشد تا مردم سیل زده از لحاظ امکانات رفاهی  مشکل نداشته باشند.

,

این مداح تبریزی ضمن ابراز تاسف از وضعیت نامطلوب منطقه بیان داشت: تا حل شدن مشکل مردم و رفع نیازها در کنار آنها هستیم.  خداوند از همه کسانی که به سیل زدگان کمک کرده و کسانی که آنها را دعا کرده اند، راضی باشد.

,

وی در خصوص نحوه کمک رسانی هیات موکب ولیه الله به سیل زدگان گفت: کمک های هیات ما در چند مرحله به اینجا می رسد و بدلیل دوری مسیر، کمک ها با کمی تاخیر فرستاده می شوند و قرار است چند محموله به آق قلا ارسال شود.

,

لیثی در خصوص کمک های دیگر هیات های عزاداری تبریز به سیل زدگان نیز گفت: هیات موکب العباس یک ماشین کمک های مردمی فرستاده و هیات جان نثاران  نیز جهت استقرار  آشپزخانه سیار در منطقه حضور می بابند و چند هیات دیگر اعلام آمادگی برای کمک کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه