اخبار داغ

معمای قهرمانی لیگ در فاصله­ ۷ هفته به پایان لیگ هجدهم !

معمای قهرمانی لیگ در فاصله­ ۷ هفته به پایان لیگ هجدهم !
نفس‌های لیگ برتر فوتبال ایران به شماره افتاده و به نظر می‌­رسد رقابت برای قهرمانی لیگ برخلاف دو فصل گذشته که پرسپولیس از همان ابتدا حساب خود را از سایر تیم‌ها جدا می‌­کرد تا هفته آخر بین پنج تیم پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، استقلال و پدیده ادامه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ نفس‌های لیگ برتر فوتبال ایران به‌شماره افتاده و به نظر می‌­رسد رقابت برای قهرمانی لیگ برخلاف دو فصل گذشته که پرسپولیس از همان ابتدا حساب خود را از سایر تیم‌ها جدا می‌­کرد تا هفته آخر بین پنج تیم پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، استقلال و پدیده ادامه داشته باشد. با این حساب بررسی دیدارهای باقیمانده­ پنج تیم مدعی، نقشه­ راه قهرمانی هر کدام از تیم‌ها را مشخص می­‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

تیم فوتبال پرسپولیس، تهران نیوز ، لیگ برتر فوتبال

, تیم فوتبال پرسپولیس، تهران نیوز ، لیگ برتر فوتبال, تیم فوتبال پرسپولیس، تهران نیوز ، لیگ برتر فوتبال,

پرسپولیس؛ بازیگردان اصلی لیگ!

, پرسپولیس؛ بازیگردان اصلی لیگ!,

در آغاز هفت خوان قهرمانی و در خوان اول و دوم سرخپوشان تهرانی به مصاف خودروسازان جاده­ی کرج یعنی پیکان و سایپا خواهند رفت. مدافع عنوان قهرمانی ابتدا در شهر قدس به مصاف پیکان خواهد رفت و سپس در استادیوم آزادی میزبان سایپا خواهد بود. این دو بازی از آسان‌ترین بازی‌های باقیمانده این تیم به حساب می‌­آید که برانکو به شش امتیاز آن نگاه ویژ­ه‌­ای دارد.

,

در ادامه ارتش سرخ در خاک رقیب اصفهانی خود می­گذراند و به مصاف ذوب آهن منصوریان خواهند رفت. سبزهای زاینده رود این روزها متحول شده به نظر می­‌رسند و در شهرآورد اصفهان نیز نشان داند لقمه گلوگیری برای مدعیان به حساب می‌­آیند.

,

پرسپولیس اگر خیال قهرمانی دارد باید از خوان چهارم و پنجم به سلامت عبور کند جایی که با دو رقیب مستقیم خود یعنی سپاهان و تراکتور بازی می­‌کند. شاگردان برانکو ابتدا میزبان سپاهان خواهند بود و الکلاسیکو ایران را برگزار خواهند کرد و سپس در تبریز میهمان سرخپوشان آذربایجان خواهند بود که باید منتظر حضور پرشور هوادران تراکتور در این بازی و شرایط بسیار دشوار برای تیم خود باشند. پرسپولیس برای آن‌که سرنوشت قهرمانی لیگ را در دست خود نگه دارد باید از این دو بازی نیز چهار امتیاز یعنی یک برد و یک مساوی کسب کند تا بازیگر اصلی لیگ امسال باشد.

,

هفته­ بیست و نهم پرسپولیس میزبان دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین سازی خواهد بود. ماشین‌ سازی و تراکتورسازی برادران ناتنی دیروز و تنی امروز هستند که با مالکیت یکسان از عجایب لیگ ایران به حساب می‌­آیند. ماشین سازی جاده صاف کن تراکتور است و سعی دارد گربه سیاه رقیبان برادر خود یعنی تراکتور باشد.

,

برانکو برای تکرار قهرمانی هفته پایانی به جنوب ایران و شهر جم سفر خواهد کرد تا مهمان پارس جنوبی جم باشد و در صورت قهرمانی جشن قهرمانی را در غیاب هواداران خود برگزار می‌­کند. دیدارهای دو هفته­ پایانی به‌صورت همزمان ۲۶ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود و لیگ ایران قهرمان خود را خواهد شناخت.

,

سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در دست خودش است و در صورت کسب چهار امتیاز از دو بازی حساس خود مقابل سپاهان در تهران و تراکتور در تبریز می‌­تواند در قهرمانی هتریک کند. مهم‌ترین مانع پرسپولیس در این راه فشردگی بازی‌های این تیم به‌دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا است.

,

تیم فوتبال تراکتور، تهران نیوز

, تیم فوتبال تراکتور، تهران نیوز, تیم فوتبال تراکتور، تهران نیوز,

تراکتور: چشم امید به برادر تنی

, تراکتور: چشم امید به برادر تنی,

تیم دوم جدول رده‌بندی در ایستگاه اول از برزیل‌های لیگ میزبانی خواهند کرد، تیمی که با شکست هفته­ قبل مقابل ذوب آهن وارد بحران شده است و لقمه گلوگیری برای گرگ‌های آذربایجان به حساب نمی‌­آید. حریف بعدی تراکتوری‌­ها تیم قعرنشین سپیدرود رشت است که باید ۲۳ فروردین به مصاف این تیم برود. حداقل بر روی کاغذ سپیدرود یارای مقابله با پرشورهای تبریزی را ندارد و این تیم بر روی سه امتیاز سوغاتی از رشت حساب ویژه­‌ای باز کرده است.

,

پیکان قربانی بعدی دره­ گرگ‌ها ( استادیوم یادگار امام تبریز) خواهد بود و اگر مشکل خاصی نباشد تراکتور به راحتی از روی پیکان عبور خواهد کرد. تیم متحول شد­ه­ حسین فرکی اگر چه شرایط بهتری پیدا کرده است اما برای مقابله در برابر تراکتور از توان لازم برخوردار نیست و از الان می‌­توان سه امتیاز این بازی خانگی را در جیب تراکتور گذاشت.

,

تراکتور هم مثل پرسپولیس به خاک رقیب یعنی اصفهان خواهد رفت تا مهمان ذوب آهن شود. ذوب آهن بر خلاف دیگر تیم سبز پوش لیگ یعنی ماشین سازی که هم برای خودش و هم تراکتور بازی می­‌کند فقط برای نام خودش می­‌جنگد و در این راه یقه سپاهان را نیز گرفته است. باید منتظر بود و دید آیا این تیم خوش نام اصفهانی می­‌تواند سرنوشت قهرمانی را رقم بزند یا خیر؟

,

گرگ‌های سرخ تبریز در هفته بیست و هشتم میزبان قهرمان دو دوره­ قبلی لیگ یعنی پرسپولیس خواهند رفت و اگر تشنه قهرمانی هستند باید این تیم را نیز قربانی کنند که کار بسیار دشواری به نظر می‌­رسد. تراکتور در این دیدار همانند بازی با استقلال بر روی حمایت هواداران خود حساب ویژه­ای باز کرده است و جهنم تبریز را برای پایتخت‌نشین‌ها آماده خواهد کرد.

,

پارس جنوبی مهمان بعدی تراکتور است. جمی­‌ها بر خلاف فصل قبل در کورس قهرمانی نیستند اما می­‌توانند بر سرنوشت قهرمانی لیگ اثر بگذارند. اما فولاد خوزستان و افشین قطبی آخرین رقیب تراکتور است که نیم فصل اول در تبریز زهر خود را به پرشورها ریخت و با شکست این تیم حکم اخراج یا استعفای محمد تقوی را امضا کرد که زیاد هم بد نشد.

,

پورشورها که یک بار تا یک قدمی قهرمانی رفتند امسال حاضر نیستند به راحتی قافیه را ببازند. تراکتور در این مسیر پرسپولیس را جدی­‌ترین رقیب خود می­‌بیند و سایر مدعیان را نقره داغ کرده است.

,

تیم فوتبال سپاهان ، تهران نیوز

, تیم فوتبال سپاهان ، تهران نیوز, تیم فوتبال سپاهان ، تهران نیوز,

سپاهان: قلعه نویی؛ متخصص لیگ ایران

, سپاهان: قلعه نویی؛ متخصص لیگ ایران,

اصفهانی­ها مسیر بسیار دشاوری را در پیش دارند. پر افتخارترین تیم لیگ برتر سه بازی مستقیم با مدعیان دارد که فقط با استقلال در نقش جهان رو در رو می­شود اما زردها سابقه­ کسب عنوان قهرمانی در هفته­های پایانی با حسین فرکی را دارند و از روحیه بالایی برخوردار هستند.

,

زردهای اصفهانی در گام نخست از هفت خوان قهرمانی در وطنی به مصاف نساجی بحران زده خواهد رفت که در چند روز گذشته سرمربی خود را از دست رفته می­‌بیند. نساجی یک تیم نیست بلکه هویت یک شهر است پس سپاهان باید مقابل یک تیم و یک شهر بایستد. قطعاً بازی در وطن همان‌طور که برای استقلال، تراکتور، پرسپولیس تلفات داشت برای سپاهان نیز بدون مشکل نخواهد بود.

,

جمعه بیست و سوم فروردین، هفته­ بیست و پنجم، استادیوم نقش جهان؛ امیر قلعه نویی به مصاف عشق همیشگی خود یعنی استقلال خواهد رفت. این دیدار نه تنها برای هر دو تیم بلکه برای سایر مدعیان نیز حیاتی به نظر می‌­رسد و اولین فینال این هفت خوان به حساب می‌­آید. استقلال در صورت باخت در این دیدار باید قید قهرمانی لیگ را نیز بزند.

,

دیدار شاگردان دایی و قلعه‌نویی همیشه جذاب و دیدنی بوده و بازی سایپا و سپاهان نیز از این قاعده مستثنی نیست. ۲۹ فروردین سپاهان به تهران می‌­آید تا با دست پر به دیدار پرسپولیس برود. سپاهان دو هفته­ پیاپی در تهران بازی خواهد کرد و می­‌تواند عقب ماندگی خود از صدر جدول را جبران کند.

,

ماشین سازی بی‌خیال رقبای تراکتور نیست و برای همه­ آن‌ها برنامه دارد. سپاهان هفته­ بیست و هشتم، سیزدهم اردیبهشت در نقش جهان به مصاف این تیم تبریزی خواهد رفت و به نظر می­‌رسد با فوتبال بستهی ماشین سازی به مشکل برخورد کند.

,

پدیده که به‌عنوان پدیده­ امسال لیگ قد علم کرده سد بعدی قلعه‌نویی به حساب می­‌آید. پدیده از کورس قهرمانی عقب افتاده و حتماً باید سه امتیاز این بازی را بگیرد و گرنه اندک شانس خود را نیز از دست خواهد داد.

,

مدعی اصلی سقوط به دسته­ یک کشور، قهرمان لیگ پانزدهم یعنی استقلال خوزستان حریفی به شیرینی گز اصفهان برای طوفان زرد در هفته پایانی به حساب می‌­آید. سپاهان در آخرین بازی خود کار راحتی در پیش خواهد داشت و اگر شرایط لیگ به تفاضل گل بکشد سپاهان می­‌تواند حساب ویژه‌­ای بر روی حریف خوزستان خود باز کند تا در خانه برای ششمین بار قهرمان ایران شود.

,

تیم فوتبال استقلال ، تهران نیوز ، لیگ برتر

, تیم فوتبال استقلال ، تهران نیوز ، لیگ برتر, تیم فوتبال استقلال ، تهران نیوز ، لیگ برتر,

استقلال: درگیر حاشیه

, استقلال: درگیر حاشیه,

استقلال خیلی بد موقع لغزید و حالا ۴ امتیاز با صدر فاصله گرفته است. استقلال با سپاهان و پدیده در خارج از خانه دو بازی سرنوشت ساز دارد که البته نتایج تیم شفر در مصاف با مدعیان سیگنالهای خوبی را مخابره نمی­کند. مشکل بعدی استقلال در این مسیر پر خطر بازیهای لیگ قهرمانان است که بازی‌های این تیم را نیز همانند پرسپولیس فشرده می­‌کند.

,

علی‌الحساب استقلال در هفته­ بیست و چهارم، میزبان سایپا خواهد بود. بعد از این دیدار شاگردان پیرمرد آلمانی به اصفهان خواهند رفت تا با سپاهان سرشاخ شوند هرگونه لغزش در این دیدار به قیمت افزایش فاصله این تیم از صدر تمام می‌شود.

,

استقلال نیز مانند تمام مدعیان بازی با ماشین سازی را پیش‌روی خود می‌­بیند. این بازی در چارچوب هفته­ بیست و ششم و در تهرانی خواهد بود. نگرانی بعدی آبی‌­ها پدیده مشهد است. بازی این دو تیم در نیم فصل اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید و این بازی در مشهد حساس‌تر از بازی رفت دنبال می‌شود.

,

استقلال خوزستان، نفت آبادان و سپیدرود رشت سه حریف آخر استقلالی‌­ها هستند که فقط بازی با زردهای برزیلی خارج از خانه خواهد بود. این سه بازی شانس بزرگ استقلال به حساب می­‌آید به شرط آن‌که پیش از آن استقلال خودش را سوار بر قطار لیگ نگه دارد.

,

تیم فوتبال پدیده، تهران نیوز

, تیم فوتبال پدیده، تهران نیوز, تیم فوتبال پدیده، تهران نیوز,

پدیده: یحیی متخصص لغزش در حساس­‌ترین شرایط !

, پدیده: یحیی متخصص لغزش در حساس­‌ترین شرایط !,

نتایج سینوسی پدیده در چند هفته­ اخیر یحیی را از کورس عقب گذاشته است. با توجه به شرایط جدول پدیده باید منتظر لغزش سایر مدعیان بنشیند. این تیم با دو رقیب خود رویارویی مستقیم دارد که در هر دو دیدار میزبان خواهد بود.

,

پدیده در خوان اول باید به خوزستان برود و با شاگردان امپراتور روبرو شود. این دیدار تقابل دو پرسپولیسی به حساب می­‌آید که اتفاقاٌ تأثیر زیاد بر روی رقابت قهرمانی دارد. هفته بیست و پنجم پدیده باز هم با خوزستانی­‌ها و باز هم با یک پرسپولیسی پنجه در پنجه می­‌کند، نفت مسجد سلیمان به هدایت مرزبان به مشهد خواهد رفت تا طعمه­ پدیده شود.

,

قائم شهر از سرنوشت قهرمان لیگ بی‌نصیب نیست و بعد از سپاهان پدیده نیز باید در استادیوم شهر خسته به مصاف نساجی برود. استقلال و پدیده دومین نبرد مهم هفته بیست و هفتم بعد از الکلاسیکو ایران بین پرسپولیس و سپاهان محسوب می­‌شود. در پایان این بازی ممکن است یکی از این دو تیم از کورس خارج شوند.

,

مشهدی‌­ها که یادگاران ابومسلم بزرگ محسوب می­‌شوند در هفته بیست و هشتم باید به مصاف نارنجی پوشان سایپا بروند و باید فقط به برد میزبان خود فکر کنند. استادیوم امام رضا علیه‌السلام هفته بیست و نهم میزبان بازی سپاهان و پدیده مهمترین بازی هفته خواهد بود و باید دید کدام یک از آتش به سلامت عبور می­کند.

,

آخرین بازی فصل برای یحیی و پدیده بازی با ماشین سازی در تبریز است. ماشین سازی آخرین مأموریت خود برای قهرمانی تراکتور را در تبریز به عهده گرفته است. یقیناٌ باید منتظر استقبال هواداران تراکتور از این بازی برای فشار به رقیب خود و حمایت از سبزهای تبریزی بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه