اخبار داغ

رئیس مجلس:

احداث سد برای کنترل آبها باید جدی گرفته شود/ مردم نگران خسارت های سیل نباشند

احداث سد برای کنترل آبها باید جدی گرفته شود/ مردم نگران خسارت های سیل نباشند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: احداث سدها برای کنترل آبهای ناشی از بارندگی باید به صورت جدی پیگیری شود و برای سیل زدگان بودجه لازم اختصاص داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک علی لاریجانی ظهر دوشنبه در سفر به استان لرستان و بازدید از مناطق سیل زده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث سد یکی از موضوعاتی است که باید جدی گرفته شود تا بتوان آبهای ناشی از برف و باران را کنترل کرد و شاهد سیل های اینگونه نباشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: در برخی از مناطق نیاز است که امکانات بیشتری وجود داشته باشد تا در این گونه حوداث بتوان از تجهیزات کافی برای برطرف کردن مشکلات استفاده کرد.

,

 

,

به گفته وی هم اکنون اقداماتی که در اولویت هستند توسط نیروهای مسلح، دستگاه ها در حال انجام است که اولویت اصلی نجات جان مردم است.

,

 

,

لاریجانی تصریح کرد: دولت به موضوع جبران خسارت های ناشی از سیل توجه کرده و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری نیز بودجه کافی نیز برای پیشگیری از این حوادث اختصاص داده خواهد شد.

,

 

,

وی بیان کرد: در استان لرستان خسارت های مالی زیادی وارد شده و برخی از منازل و مغازه های مردم از بین رفته که مردم نگران این خسارتها نباشند و بودجه لازم برای جبران این خسارتها تامین خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه