اخبار داغ

تیر رسانه‌های معاند بازهم به سنگ خورد/ جنجال رسانه ای در بحران سیل

تیر رسانه‌های معاند بازهم به سنگ خورد/ جنجال رسانه ای در بحران سیل
رسانه های معاند تصاویر زخمی های حادثه دزفول را به نام ساکنین روستای جلیزی منتشر کردند تا از آب گل آلود سیلاب ماهی بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از رهیاب ؛ شب گذشته پس از تهدید جاری شدن سیل رودخانه کرخه به سمت شهرهای حمیدیه، سوسنگرد و هویزه، نیروی امدادی نسبت به تخلیه روستاهای مسیر از جمله جلیزی هشدار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
 
,
متاسفانه این هشدار با مقاومت روستائیان برای ترک منازل خود شد و برای دقایقی میان آنها و نیروی انتظامی درگیری هایی صورت گرفت.
,
 
,
مخالفت اهالی روستای جلیزی درحالی بود که از ۵ روز قبل، مسئولان و بزرگان قبایل با آنها برای تخلیه روستا و بازکردن سیل‌بند رایزنی می‌کردند و وعده پرداخت خسارت به مردم داده شده بود تا با انفجار سیل‌بند شاکریه، منازل و تأسیسات حیاتی شهر سوسنگرد تخریب نشود.
,
 
,
پس از این درگیری ها تصاویری در شبکه های اجتماعی مبنی بر زخمی شدن چند نفر از ساکنین روستای جلیزی منتشر شد.
,
 
,
بررسی ها حاکی از این است که تصاویر منتشر شده مربوط به زخمی های حادثه اخیر دزفول و اندیمشک بوده است که با سو‌استفاده رسانه های معاند به نام روستائیان جلیزی منتشر شده است.
,
 
,
این اقدام در شرایطی که مردم خوزستان درگیر بحران سیل هستند، بار دیگر نشان از هدف شوم رساندهای معاند برای صید ماهی از آب گل آلود را نمایان می کند.
,
 
,
,
, , ,

بنا بر این گزارش ؛ شب گذشته با اعلام استانداری خوزستان و همکاری معتمدین و سران عشایر سوسنگرد برای جلوگیری از زیرآب رفتن شهرسوسنگرد با شکستن دژ حاشیه کرخه آب به سمت مرز هدایت شد تا از یک فاجعه بزرگ پیشگیری شود.
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه