اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مناطق سیل زده لرستان/ کمک‌های مردم استان زنجان برای مناطق سیل زده قابل تقدیر است

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مناطق سیل زده لرستان/ کمک‌های مردم استان زنجان برای مناطق سیل زده قابل تقدیر است
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مناطق سیل زده لرستان خبر داد و گفت: این کمک‌ها طی امروز و فردا به این مناطق ارسال خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه کمیته امداد استان برای کمک به سیل زدگان لرستان اظهار کرد: دو روز گذشته نیز دو محموله کمک‌های مردمی را به استان ایلام فرستادیم و کمک‌های را برای مردم لرستان جمع‌آوری کردیم که طی امروز یا فردا ارسال خواد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تمامی دفاتر کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، ابراز کرد: در کنار دفاتر، مردم می‌توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۵۰۰۹ بانک ملی، سامانه ۰۲۴*۸۸۷۷* و سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir برای مردم سیل زده کمک کنند.

, www.emdad.ir,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه پایگاه‌هایی نیز در میادین شهر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا کرده‌ایم، افزود: ۲۵ مرکز نیکوکاری استان نیز کمک‌های مردمی را برای مردم سیل زده دریافت می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه مردم استان زنجان کمک‌های خوبی را برای مردم سیل زده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم استان همراهی خوبی در این زمینه داشتند و کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد، بسیج و هلال احمر به دست مردم سیل زده رسانده‌اند.

,

صفری با اشاره به اینکه روز گذشته یک محموله کمک‌های مردمی از طریق یک کامیون به استان گلستان ارسال شد، عنوان کرد: این کمک‌ها شامل لباس، برنج، فرش، پتو و دیگر اقلام مصرفی بود.

,

وی با بیان اینکه یکی از نانوایی‌های استان چند تن نان به مردم مناطق سیل زده کمک کرد، ادامه داد: ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده کشور با قوت ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم همراهی خوبی با هموطنان‌مان داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه