اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

افزایش ترافیک در بزرگراه‌های استان زنجان/ تعطیلات نوروز امسال 13 کشته برجا گذاشت

افزایش ترافیک در بزرگراه‌های استان زنجان/ تعطیلات نوروز امسال 13 کشته برجا گذاشت
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه حواث فوتی در محورهای استان زنجان گفت: در تعطیلات امسال 13 نفر در اثر حوادث رانندگی در محورهای استان زنجان جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به کاهش میزان تصادفات فوتی در تعطیلات نوروز امسال اظهار کرد: امسال 13 نفر در ایام تعطیلات نوروز جان خود را از دست دادند که این میزان در سال گذشته 18 نفر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به قانون راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ و به ویژه خستگی و خواب و آلودگی عامل اصلی تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان زنجان است گفت: امسال خوشبتخانه میزان تصادفات کاهش یافته ولی باز هم باید باز هم 13 فوتی در ایام تعطیلات آمار زیادی است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وضعیت فعلی محورهای استان زنجان گفت: با توجه به پایان سفرهای نوروزی ترافیک سنگین در آزاد راه‌های استان زنجان حاکم است.

,

وی تصریح کرد: با توجه به‌پایان سفرهای نوروزی ترافیک سنگین در آزاد راه‌های زنجان به تبریز و زنجان به قزوین حاکم است و تردد به‌کندی انجام می‌شود.

,

مظفری با اشاره به اینکه محور زنجان- تهم- چورزق به دلیل ریزش کوه مسدود بود که که اقدامات پاکسازی انجام شده و تردد در آن جریان دارد.

,

وی بیان کرد: همچنین ترافیک نیمه سنگین در محورهای زنجان به بیجار، زنجان به دندی، زنجان به طارم حاکم بوده ولی تردد روان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه