اخبار داغ

حال و هوای آشفته آبی پوشان بعد از شکست دربی

اسطوره کشی در استقلال با سکوهای خاص! / هوادارانی که حزب باد هستند!

اسطوره کشی در استقلال با سکوهای خاص! / هوادارانی که حزب باد هستند!
استقلال این روزها حال و روز خوبی ندارد البته در این شرایط به جز مدیران، کادر فنی و بازیکنان، هواداران این تیم هم بی تقصیر نیستند و در اتفاقات رخ داده پیرامون تیمشان نقشی پررنگ داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس؛ روزی که استقلال در دربی 89 بازی را به پرسپولیس واگذار کرد در خبرگزاری فارس ضمن واکاوی دلایل شکست آبی پوشان مقابل رقیب از در گرداب بودن استقلال نوشتیم اما اتفاقات عجیب و حاشیه ای که در سکوهای آبی ها می گذرد و بازی نه چندان جذاب و دلچسب استقلال مقابل سایپا نشان می دهد که در اردوگاه آبی وضعیت قرمز است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*جای خالی ناصر و منصور در استقلال

, *جای خالی ناصر و منصور در استقلال, *جای خالی ناصر و منصور در استقلال,

بعد از فوت ناصر حجازی و در سال های اخیر منصور پورحیدری از اتفاقاتی که در باشگاه استقلال رخ می دهد این طور به نظر می رسد که این تیم مردمی پشتوانه و بزرگتر ندارد. بزرگترهایی که در چنین مواقع بحرانی تیم را زیر بال و پر خود بگیرند.به خوبی در خاطرمان هست که در سال های آخری که مرحوم پورحیدری در بین آبی ها بود تا این تیم دچار چنین مشکلاتی می شد او دست به کار می شد و با مدیریت و درایتی که داشت اجازه نمی داد هر کسی در تیم  خط و نشان بکشد. این روزها جای چنین نفری در استقلال خالی است. کسی مثل علی پروین.کسی که با حضورش در اردوها و تمرینات بازیکن و مربی را به خود میخکوب کند و نقشه شخص  یا اشخاصی که در گود یا بیرون گود نشسته اند تا با کوچکترین اتفاق عوامل خود را برای خراب کردن فضا بسیج کنند برملا کند و بگوید تا من هستم اجازه چنین اتفاقاتی را نمی دهد. کسی که حتی سکوها هم به احترامش به خودشان اجازه نمی دادند دو دستگی در بین استقلالی ها این طور واضح نمایان شود.

,

*هواداران علیه بازیکنان اما الگوبردار از فضای مجازی!

, *هواداران علیه بازیکنان اما الگوبردار از فضای مجازی!, *هواداران علیه بازیکنان اما الگوبردار از فضای مجازی!,

بعد از بازی استقلال با سایپا هواداران آبی دوست شعارهایی دادند که از لابه لای آنها شعار جالبی  هم بیرون آمد.(بازیکن مجازی نمی خواهیم نمی خواهیم) اصل خواسته نه تنها بد نیست بلکه خیلی هم خواسته درستی است. «ستاره ها »که اگر بشود نام آنها را ستاره گذاشت، اگر ستاره باشند باید در فضای حقیقی و در چمن سبز سوی ستاره خود را نشان دهند. بیرون گود نشستن و ژست گرفتن در فضای مجازی از هیچ کسی ستاره و قهرمان نساخته است اما به نظر می رسد برخی از بازیکنان استقلال دوست دارند بیشتر جزو شاخ های صفحات اجتماعی باشند تا شاخ فوتبالی.اما هواداران استقلال در حالی چنین شعاری سر می دادند که خواسته و ناخواسته خودشان درگیر همان خزعبلات مجازی هستند.  چندین سال است که استقلالی ها تحت تاثیر پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی هستند و جالب است یک عده که تاکنون برای حمایت از تیمشان رنگ ورزشگاه ها را ندیده اند فقط در این صفحات استقلال را به حاشیه می برند.نمونه اش هم گزارش یک فرد در صفحه ای منتسب به استقلال بود که بازیکن تیم را با رکیک ترین الفاظ بعد از از دست دادن پنالتی خطاب کرد و جالب است که همان ویدئو در فضای مجازی دست به دست می شد. هواداران استقلال حداقل در این زمینه تکلیف خودشان را روشن کنند که اگر ستاره مجازی نمی خواهند خودشان هم نباید تحت تاثیر فضای مجازی باشند.

,

*اسطوره کشی در استقلال با سکوهای خاص!

, *اسطوره کشی در استقلال با سکوهای خاص!, *اسطوره کشی در استقلال با سکوهای خاص!,

در این سالها مربیان زیادی بوده اند که در استقلال کار کرده اند و در روزهای ناکامی و مشکلات از سوی هواداران مورد انتقاد زیاد قرار گرفته اند و حتی گاهی کارشان به هو شدن هم کشیده شده است. از مرحوم ناصر حجازی گرفته تا امیر قلعه نویی، از رولند کخ تا پورحیدری، مظلومی و منصوریان. همیشه صحبت از یک سکوی خاص بوده که پرچمدار شعار علیه اسطوره های باشگاه استقلال بوده است. اما این سکوی جادویی توسط چه کسی اداره می شود؟ چگونه است که در یک دهه اخیر به خصوص سکوهای ملتهب در مواقع حساس که این تیم نیاز به حمایت و آرامش دارد دست به کار می شوند و هر بار همه مشکلات را سر یک الی دو نفر خالی می کنند و سایر هواداران را با شعارهای شوم و با هدف خود دنبال می کنند؟ سکویی که یک روز زنده باد سر می دهد و سر بزنگاه چنان شخصیت افراد را نشانه می گیرند که انگار نه انگار تا دیروز درحال زنده باد سر دادن بودند. این سکوی خاص با افراد مخفی انگار همیشه در کمین هستند تا افراد در باشگاه استقلال  دچار بحران شوند و سپس برای لگدمال کردنش دست به کار شوند.

,

, ,

*هوادارانی که حزب باد هستند!

, *هوادارانی که حزب باد هستند!,

قبل از حضور برانکو در پرسپولیس اردوگاه سرخ اوضاع بسیار بدی داشت. نه سکوها دیگر یارای تشویق داشتند و نه امیدی در این تیم جوانه می زد اما کمتر اتفاق افتاد که سکوهای سرخ بزرگان تیم خود را نشانه بگیرند. اصولا هواداران پرسپولیس اگر از بازیکن یا مربی هم دل خوشی نداشته باشند انتقادات خود را در یک الی دو بازی اعلام می کنند یا جمع بازیکنان را نشانه می گیرند. سالهای کمی دورتر علی پروین در اتفاقی عجیب در ورزشگاه مورد حمله هواداران پرسپولیس قرار گرفت که از معدود دفعاتی بود که یک چهره ویژه این طور با پرتاب سنگ و بطری روبرو شد و شاید همین حالا همان هوادارانی که این رفتار را اسطوره باشگاهشان انجام دادند از این کار پشیمان باشند اما در سکوهای استقلال همیشه جریان این طور نبوده است و همواره چند دستگی در بین هواداران در تشویق یا انتقاد چهره ها وجود داشته است. شاید بهتر باشد هواداران استقلال کمی در نوع نگاهشان به شرایط تیمی که به آن عشق می ورزند تغییر ایجاد کنند. 

,

*فعالان مجازی، از رئیس هیات مدیره تا بازیکنان

, *فعالان مجازی، از رئیس هیات مدیره تا بازیکنان, *فعالان مجازی، از رئیس هیات مدیره تا بازیکنان,

شفر از نظر فنی این روزها دچار بحران شده است و بدون شک خود این مربی آلمانی هم متوجه اشکالات تیمش شده است اما سول اینجا است که مدیران استقلال این روزها کجا هستند؟در فضای مجازی؟! از باشگاهی که رئیس هیات مدیره آن  فعال مجازی است و بعد از حضورش در استقلال در صفحه اینستاگرامی اش پست های هوادار پسند منتشر می کند آیا باید انتظار برخورد داشت؟ جالب است رئیس هیات مدیره استقلال به جای پیگیری این موضوع از افراد زیر دستش که چرا استقلال  در مهمترین روزهای فصل زمین تمرین نداشته در حمایت از مدافع آبی پوشان در دربی پستی منتشر می کند و همین می شود که  زکی پور بعد از شرایط بحرانی تیمش  مقابل دوربین ها می گوید اگر داور دربی نبود با برانکو برخورد می کرد! سوال این است: آقای سعادتمند! مشکل استقلال هل دادن زکی پور توسط برانکو است که شما از آن حمایت کنید؟ آیا رفتار رئیس هیات مدیره استقلال که در راس هرم مدیران این باشگاه است خودش برای بازیکنان الگو نیست؟ طبیعی است وقتی خود رئیس هیات مدیره فعال مجازی باشد او نمی تواند به شفر و خطیر بابت انتشار پست های مختلف علیه یکدیگر ایراد بگیرد.

,

, ,

*استقلال امروز همانی است که مدیرانش هستند!

, *استقلال امروز همانی است که مدیرانش هستند!,

باشگاهی که رئیس هیات مدیره، معاون ورزشی، سرمربی، پسر سرمربی و تمامی بازیکنانش فعال مجازی باشند قطعا فقط در صفحات مجازی پررنگ است و شاید اینچنین است که در حساس ترین شرایط ممکن یک بازیکن تحت تاثیر خیلی از مسائل بیرونی در فوتبال هوس می کند مقابل نزدیک به 80 هزار نفر پنالتی چیپ بزند.شاید این پنالتی چیپ اگر گل می شد مدتها سوژه صفحات مجازی بود!

,

*مصوبه هایی که اجرا نمی شود!

, *مصوبه هایی که اجرا نمی شود!, *مصوبه هایی که اجرا نمی شود!,

درست فردای روزی که استقلال بازی را به پرسپولیس باخت  هیات مدیره باشگاه استقلال جلسه ای تشکیل داد که در بند 7  مصوبه این جلسه اینچنین آمده است:«به منظور ایجاد آرامش در افکار عمومی و پرهیز و اجتناب از هرگونه رفتار تنش زا و تحریک آمیز و همچنین ایجاد وحدت رویه فیما بین تمامی ارکان باشگاه اعم از بازیکنان، کادرفنی و اجرایی، ورزشی، پزشکی و معاونین باشگاه و لزوم تبیین سیاست گذاری باشگاه توسط مدیرعامل باشگاه مقرر گردید تمامی افراد و عناصر مذکور از هرگونه فعالیت و اعلام نظر در فضای مجازی و در امور مرتبط با باشگاه جدا اجنتاب نمایند.» سوال اینجا است که آیا این مصوبات اجرا می شود؟ آیا مصاحبه خطیر بعد از بازی با سایپا علیه کادر فنی استقلال تنش زا نبود؟ به نظر می رسد در اینگونه موارد سایر مدیران استقلال آموزش دیده اند تا در روزهای بحرانی پشت خاکریز بمانند و خودی نشان ندهند!

,

و در پایان ذکر این نکته ضروری است که به نظر می رسد مدیران باشگاه استقلال کمتر از کادر فنی و بازیکنان این تیم مقصر نیستند. آنها هم به اندازه هواداران احساسی در شکل گیری این استقلال که در عرض 10 روز اینگونه به هم ریخته تقصیر دارند و نباید تنها نسبت به اتفاقات واکنش داشته باشند. بد نیست تصمیم گیرندگان در استقلال  قبل از آنکه این تیم دچار مشکل شود تصمیمات درست بگیرند تا آبی پوشان با آرامش کار خود را دنبال کنند هرچند کمی برای این کار دیر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه