اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس:

در اولین اعزام 20گروه جهادی از فارس وارد لرستان شد/ روزانه 3هزار غذای گرم در مناطق سیل‌زده لرستان توزیع می‌شود

در اولین اعزام 20گروه جهادی از فارس وارد لرستان شد/ روزانه 3هزار غذای گرم در مناطق سیل‌زده لرستان توزیع می‌شود
سردار بوعلی گفت: 20 گروه جهادی، تاسیسات مهندسی و امکانات پخت غذای گرم برای سه هزار نفر در روز از طریق سپاه فجر فارس به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  شیرازه، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس که در شهر پل دختر در حال امدادرسانی به سیل‌زدگان است در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: در اولین اعزام 20 گروه جهادی، تاسیسات مهندسی شامل بیل، لودر، کامیون، کمرشکن و همچنین امکانات پخت غذای گرم برای سه هزار نفر در روز از طریق سپاه فجر فارس با همکاری خیرین و شهرداری شیراز به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه ,

وی وضعیت مناطق سیل زده لرستان را اسفناک توصیف و اظهار کرد: حادثه سیل تمام خانه‌های روستاهای واقع در مسیر گذر رودخانه در جاده قدیم خرم‌آباد به پل دختر را به طور کامل تخریب کرده است.

,

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس گفت: عمق فاجعه زیاد است و هزاران نفر بی‌خانمان شده‌اند که باید با کمک هموطنان دوباره به روال طبیعی زندگی خود برگردند. در بسیاری از مناطق آب، برق و گاز قطع است. در شهر پل دختر 30 درصد منازل تخریب شده و در بقیه منازل نیز تا حداقل یک متر رمل و ماسه کف خانه‌هاست که باید تخلیه شود.

,

سردار بوعلی با بیان اینکه سایر گروه‌های جهادی از استان فارس طی روزهای آینده وارد لرستان می‌شوند، خاطرنشان کرد: مردم کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود شامل تمام امکانات اولیه زندگی را از طریق مراکز جمع‌آوری در هلال احمر، سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی به مناطق سیل‌زده ارسال کنند.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه