اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

همه به کمک سیل زدگان بیایند/ دانش هسته ای نماد اقتدار کشور است/ دید و بازدیدها تمام شد، زمان کار و خدمت است

همه به کمک سیل زدگان بیایند/ دانش هسته ای نماد اقتدار کشور است/ دید و بازدیدها تمام شد، زمان کار و خدمت است
امام جمعه سمنان با تاکید بر لزوم همراهی آحاد مردم در کمک به سیل زدگان گفت: همانطور که در دفاع مقدس همه به میدان آمدند برای کمک به سیل زدگان هم هم جهاد لازم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدین ماه شعبان گفت: قرائت مناجات شعبانیه یکی از اعمال سفارش شده در این ماه مبارک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف کشور و خسارات فراوان آن گفت: این حادثه در کشور ما بی سابقه بود. اما در کنار این حادثه طبیعی برکاتی نیز هست. دریاچه ارومیه خشک شده بود اما پراز آب شد. سد دز که هزینه دومیلیارد دلاری برای پر کردن آن لازم بود، بواسطه حجم بالای بارش ها شد. 

,

وی با تاکید بر لزوم همراهی آحاد مردم در کمک به سیل زدگان اظهار کرد: رهبری تاکید کردند که دولت را تا پایان کار تنها نگذارید، همانطور که در دفاع مقدس همه به میدان آمدند اینجا هم جهاد لازم است و اردوهای جهادی باید ادامه پیدا کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دانش هسته ای نماد اقتدار کشور است تصریح کرد: روز ملی فناوری هسته‌ای در پیش است. دانشمندان جوان ما که با تقدم چندین شهید در این راه تلاش فراوانی کردند ، این دانش را به ما هدیه کردند و ثابت کردند که ما می‌توانیم. ما طالب بمب اتمی نبودیم و نیستیم و نخواهیم بود.

,

شاهچراغی با اشاره به روز سلامت، تامین سلامت و چاره اندیشی برای پیشگیری از وقوع بیماری ها را یکی از وظایف دولت دانست و گفت: سلامتی سرمایه کشور است. مسئولان نظام باید تدبیری برای پیشگیری از بیماری ها کنند و برای بیماران نیز بهترین روش ممکن برای بازگرداندن سلامتی را فراهم کنند. اگرچه سلامتی صرفا محدود به جسم نیست، بلکه سلامت دین و اخلاق هم از دیگر وجوه سلامتی است.

,

وی با تاکید بر خدمت رسانی بیشتر دستگاه های اداری در سال جدید اظهار کرد: دید و بازدیدها پایان یافته و زمان کار و خدمت فرا رسیده است. در سال جدید تلاش برای رسیدگی به امور مردم باید بیشتر شود. مردم شایسته خدمتند و هر خدمتی که بر می آید باید انجام داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه