اخبار داغ

تولید داخلی عامل اصلی رونق ملی است/ اقتصاد باید جان بگیرد و این میسر نخواهد شد مگر با حمایت از تولید ملی و با پشتیبانی از اقتصاد مقاومتی

تولید داخلی عامل اصلی رونق ملی است/ اقتصاد باید جان بگیرد و این میسر نخواهد شد مگر با حمایت از تولید ملی و با پشتیبانی از اقتصاد مقاومتی
نماز جمعه ۱۶ فروردین ماه در سراسر استان کردستان برگزار شد و امامان جمعه در پیرامون موضوعات مختلف برای مردم سخنرانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، نماز جمعه ۱۶ فروردین با حضور پرشور نمازگزاران در سراسر استان کردستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

امام جمعه موقت سنندج: وقوع سیل در کشور آزمونی برای سنجش سخاوت مردم است

,

 

,

ماموستا معروف خالدی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: امروز روز امتحان توانمندان و اهل سخاوت است و ایران اسلامی مورد آزمون الهی قرار گرفته است، پس بی تفاوتی به سیل زدگان مایه سرافکندگی در برابر ذات احدیت است.

,

 

,


وی با بیان اینکه احساس همدردی و دلسوزی نشانه انسان مسلمان است، افزود: باید از هر طریق و هر آنچه در توان داریم به سیل زدگان کمک کنیم و از دردهای آنان بکاهیم. 

,
,

 

,


خطیب موقت جمعه سنندج با بیان اینکه ملت ایران در امتحان های گذشته همواره موفق و سربلند بوده اند، تاکید کرد: قطعا مردم کشورمان مردم مناطق سیل زده را تنها نخواهند گذاشت و در کمک به همنوعان خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. 
ماموستا خالدی مردم سیل زده را به صبر در برابر مشکلات توصیه کرد و گفت: مادامیکه همه در صحنه باشیم و از همکاری با یکدیگر دریغ نکنیم رحمت پروردگار نیز شامل حال کشورمان می شود و با موفقیت از مشکلات کنونی نیز عبور می کنیم. 

,
,
,

 

,


وی ممانعت کشورهای اروپایی و آمریکا از ارسال کمک به سیل زدگان کشورمان را کاری زشت و غیر انسانی عنوان کرد و اظهار داشت: از دشمنان غیر از دشمنی نباید انتظاری داشت و ملت و مسئولان باید با تعامل و همدلی برای کاهش آلام حادثه دیدگان تلاش کنند.

,
,

 

,


امام جمعه موقت سنندج در ادامه با بیان اینکه خداوند بر استقامت انسان مسلمان تاکید کرده است، اضافه کرد: ایمانداران واقعی کسانی هستند که در هر شرایطی با گفتار و کردار به خداوند متعال ایمان داشته و در مقابل مشکلات استقامت داشته باشند.

,
,


بر اثر بارندگی های شدید در روزهای ابتدایی سال 98، سیل تعدادی از استان های کشور از جمله گلستان، مازندران و لرستان را در برگرفت و باعث کشته شدن عده ای از هموطنان و خسارات زیادی به واحدهای مسکونی و زیرساخت ها شد.

,
,

 

,

امام جمعه بیجار:  تولید داخلی عامل اصلی رونق ملی است

,

حجت الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بیجار که با حضور نمازگزاران در حسینیه شهر برگزار شد با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوی الهی موجب رستگاری انسان در دنیا و آخرت می شود.

,

 

,

وی با اشاره به سیل های اخیر در کشور ضمن تسلیت به خانواده های عزادار افزود : مدیریت ستاد بحران کشور با برنامه ریزی های دقیق تر می تواند جلوی تخریب ها و تلفات بیشتر در بلایای طبیعی را بگیرد. 

,

 

,

امام جمعه بیجار ضمن قدردانی از زحمات ستاد مدیریت بحران شهرستان بیجار گفت : مدیریت ستاد بحران شهرستان بیجار با برنامه ریزی های دقیق و ورود به موقع و اطلاع رسانی خوب در هفته گذشته خوب وارد کار شد که عملکرد آنها قابل تقدیر است. 

,

 

,

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جدید، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر رونق تولید تاکید فرمودند زیرا تولید داخلی راهگشای مشکلات اقتصادی خواهد بود و لذا حمایت از تولیدکنندگان باید در اولویت قرار گیرد.

,

 

,

حجت الاسلام مرادی تاکید کرد : مسئولان ما در سال جدید با مدیریت بهتر باید راه را برای رونق ملی باز کنند .

,

 

,

خطیب جمعه بیجار تصریح کرد : توجه به بنگاه های اقتصادی زود بازده و ترغیب شهروندان به استفاده از کالاهای ایرانی از مهمترین راه های رونق ملی در کشور است .

,

 

,

امام جمعه موقت قروه: اقتصاد باید جان بگیرد و این میسر نخواهد شد مگر با حمایت از تولید ملی و با پشتیبانی از اقتصاد مقاومتی

,

 

,

حجت الاسلام حسن باباییان امروز و در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه با بیان اینکه ماه رجب رو به پایان است و ماه شعبان آغاز می شود، اظهار داشت: باید قدر این روزها را دانست و از این فرصتی که در اختیار داریم برای بیشتر نزدیک شدن به خداوند استفاده کنیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه باید ماه رجب و ماه شعبان درک شوند افزود: باید در این ماه ها از فضای معنوی مساجد استفاده شود و اگر می خواهیم درست زندگی کنیم و درست به دیار باقی بشتابیم باید از این ماه ها که مقدمه ماه رمضان هستند استفاده کنیم.

,


امام جمعه قروه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی های حزب الله خاطر نشان کرد: حزب الله حزب خداوند است و این حزب با دشمنان خدا دوستی ندارد حتی اگر این دشمنان نزدیکترین افراد به آنان باشند.

,
,


به گفته باباییان خدای متعال در کنار حزب الله است و همین باعث می‌شود که حزب الله قوی تر و استوارتر شود.

,
,


وی ادامه داد: حزب شیطان حزب آتش و جهنم است اما حزب الله که دل در گرو خداوند قرار می دهد حزب بهشت خواهد بود و همیشه سربلند و رستگار است.

,
,


باباییان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سال جدید افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی آغاز سال نو فرمودند که اقتصاد باید جان بگیرد و این میسر نخواهد شد مگر با حمایت از تولید ملی و با پشتیبانی از اقتصاد مقاومتی.

,
,


وی به دسیسه های دشمن در این مسیر اشاره نمود و گفت : دشمن ما 40 سال است که منافقانه به دنبال مقابله با ایران اسلامی است.

,
,


وی ادامه داد: آمریکا اگر دلسوز ملت ایران اسلامی بود پس چرا از برجام خارج شد؟

,
,


به گفته باباییان آمریکایی که هنوز نتوانسته است خسارات آتش سوزی جنگل های آمریکا را جبران کند به دنبال متهم کردن ایران اسلامی در جریان خسارات سیل است.

,
,


امام جمعه قروه با اشاره به اقدامات مسئولین در تمامی بخش ها برای کمک به سیل‌زدگان افزود: مردم سیل زده همه هستی خود را از دست داده اند و باید این مصیبت ها برای آنان جبران شود.

,
,


وی با بیان اینکه طوفان های اخیر در آمریکا بالغ بر 3 هزار نفر کشته داشته اند افزود: آمریکا با این وضعیت خفت بار خود به دنبال خالی کردن دل مردم ایران است و جا دارد ما برای تو دهنی ردن به آنان فریاد مرگ بر آمریکا سر دهیم.

,
,


خطیب نماز جمعه قروه با تاکید بر لزوم کمک به سیل زدگان کشور بیان داشت: امروز باید همه دست در دست هم برای کمک به سیل زدگان به هر شیوه ای که می توانیم کمک کنیم و به یاری هموطنان خود بشتابیم.

,
,

 

,

امام جمعه دهگلان: مسلمانان باید اخلاق و رفتار پیامر (ص) را الگو واقعی خود قرار دهند

,

ماموستا سید عارف عنایتی در خطبه های نماز جمعه امروز دهگلان در مسجد جامع این شهر از مسلمانان خواست  که  احلاق و رفتار پیامبر (ص) را الگوی زندگی خود قرار دهند.

,

 

,

 وی با بیان اینکه مسلمان واقعی کسی است که دیگر مسلمانان از دست و زبان او در امان باشند گفت: براستی کسانی که در فضای حقیقی و مجازی با دروغ و افترا مردم را مورد آزار و اذیت خود قراردهند اگر تمام شبانه روز را به عبادت خدا مشغول شوند آن شخص از رحمت خداوند به دور است.

,

 

,

امام جمعه دهگلان در ادامه با اشاره به خسارت مالی و جانی سیل دراستانهای کشور از مردم شهرستان خواست با کمک مالی خود به داد مردم سیل زده  بشتابند زیرا در دستورات و شریعت اسلامی به کمک همنوع در هنگام گرفتاری و حوادث تاکید فراوان شده است.

,

 

,

 ماموستا عنایتی با بیان تاکید اداره برق شهرستان به کشاورزانی که ترانس برق چاه کشاورزی  آنان در این روزها  مورد سرقت قرا گرفته است،  گفت: بنا به درخواست اداره برق شهرستان اگر مورد مشکوکی در حمل و نقل وسایل برقی کشاورزی در حین جابجایی مشاهده شد به نیروی انتظامی فورا گزارش داده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه