اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی ذره‌ای کوتاه نمی‌آید/ در برابر فتنه‌های دشمن با تمام قدرت ایستاده‌ایم

سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی ذره‌ای کوتاه نمی‌آید/ در برابر فتنه‌های دشمن با تمام قدرت ایستاده‌ایم
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات سپاه در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌های دشمن با تمام قدرت ایستاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه زنجان با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) که به روز پاسدار نامگداری شده است اظهار کرد: امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و فرمودند راه جدم رسول گرامی را ادامه داده و در راه دفاع از اسلام زیر بار ظلم نخواهم رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه دشمن تصور می‌کرد که با به شهادت رساندن امام حسین(ع) و یارانش کار اسلام تمام شد تصریح کرد: بعد از نزدیک به یک هزار و 400 سال از واقعه عاشورا می‌گذرد و هر سال عظمت سیدالشهدا(ع) بیشتر می‌شود که نمونه آنها ماه محرم و اربعین حسینی که بزرگترین تجمع مسلمانان و شیعیان جهان در کربلا اتفاق می‌افتد که دشمنان در صدد ضربه زدن به این تجمع و عظمت با شکوه در چند سال گذشته بود.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام راحل راه شهدا را در پیش گرفتند و مردم به ندای امام لبیک گفتند و رژیم طاغوتی را سرنگون کردند عنوان کرد: مردم یکجا به امام راحل لبیک گفتند و رژیم طاغوت را از کشور بیرون راندند و بعد از پیروزی انقلاب دشمن برای مقابله با انقلاب به پا خواست و از بدو پیروزی انقلاب نیز انواع توطئه‌ها را علیه انقلال انجام دادند و همچنین از عظمت انقلاب اسلامی واقف بودند و برای براندازی انقلاب فتنه های مختلفی را انجام دادند.

,

وی عنوان کرد: حضرت امام(ره) با دید عمیق و آینده نگری که داشت می‌دانست که دشمن دست بردار نخواهد بود گفت: یکی از تدابیر تاریخی امام تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و این حلقه با تدبیر امام و تشکیل بسیج تکمیل شد.

,

سردار کرمی بیان کرد: در کمترین زمان سپاه پاسداران آنچنان از خود درخشش نشان داد که امام راحل سالروز ولادت امام حسین(ع) را به عنوان روز پاسدار اعلام کردند و مقام معظم رهبری نیز در جمع فرماندهان فرمودند با این نامگذاری امام راحل جهت حرکت سپاه مشخص شده و امام(ره) تکلیف سپاه را برای پاسداری از انقلاب اسلامی برای همیشه مشخص کردند.

,

وی با بیان اینکه این به معنی این است که سپاه در دفاع از انقلاب باید حسین وار عمل کند افزود: در جایی که خطر انقلاب را تحت میکند سپاه وارد عمل می‌شود.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه با شروع جنگ سپاه در صحنه‌های مختلف طبق قانون و فرمان امام نقشه‌های بسیار ارزشمند و زیبایی را ایفا کردند عنوان کرد: در صحنه‌های مختلف و بحرانهایی که در سطح کشور در برخی از استانها ایجاد شده و برخی از استانها از کنترل خارج شده بود که سپاه با همکاری ارتش و نیروی انتظامی با فرمان امام راحل توانستند کنترل را در دست بگیرند و امنیت را در کشور برقرار کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: با فرمان امام راحل سپاه و نیروهای مردم تحت عنوان بسیج عمومی وارد میدان جنگ شدند و هشت سال دوش به دوش ارتش در برابر دشمنان ایستادند.

,

سردار کرمی خاطر نشان داد: سپاه بسیج و ارتش در جنگ تحمیلی آن چنان حماسه‌ای ایجاد کردند که امام فرمود من بازوی شما را از دور می‌بوسم و امام در جمله تاریخی دیگری در مورد سپاه فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

,

وی با اشاره به فعالیت سپاه در صحنه‌های مختلف امنیتی ابراز کرد: در حال حاظر نیز سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و سربازار گمنانم امام زمان(عج) و اطلاعات با پشتیبانی دستگاههای قضایی و رهنمورهای مقام معظم رهبری امنیت را در کشورمان برقرار کرده و فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به نقش مستشاری سپاه در کشورهای مسلمان افزود: با اقدامات مستشاری سپاه امروز فرمایش امام راحل در خصوص تشکیل بسیج جهان اسلام محقق شده و بسیج در کشورهای مسلمان سوریه، لبنان، غزه، عراق، فلسطین و غیره ایجاد شده و کمیته های مردمی نیز در بحرین تشکیل شده است.

,

وی با اشاره به نقش سپاه در تامین امنیت پروازها در اوایل انقلاب عنوان کرد: زمانی که هواپیماهای ما را می‌ربودند و حیثیت جمهوری اسلامی را خدشه‌دار می‌کردند که با فرمان حضرت امام(ره) با ورود سپاه امنیت پروازها در کشور ایجاد شد.

,

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج در قشرهای مختلف در کشور سازماندهی شده و هزاران گردان در سطح کشور گوش به فرمان امام هستند و هر تهدیدی از طرف دشمن وجود داشته باشد در نطفه خقه خواهند کرد گفت: امنیتی که مردم ایجاد می‌کند امنیت پایدار است و هیچ امنینی پایدار نخواهد بود مگر امنیتی که مردمی باشد که در این راستا کارهای بزرگی انجام شده است.

,

وی با اشاره به اهداف شوم دشمن در جنگ فرهنگی علیه ملت ایران بیان کرد: دشمن با تمام قدرت و با کمک ابزارهای مختلف فرهنگی و پیشرفته وارد عمل شده که سپاه با تمام قدرت در برابر این حجمه‌ها  ایستاده و مقابله می‌کند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی به منظور بصیرت افزایی در جامعه گفت: سالانه 20 هزار کار فرهنگی توسط سپاه در استان زنجان انجام می‌شود.

,

وی بیان کرد: سپاه پاسداران برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب سرسوزنی کوتاه نمی‌آید و این رسالت٬ اهداف و ماموریت سپاه است.

,

سردار کرمی بیان کرد: بحول قوه خدا در گام دوم انقلاب هم همراه با ملت ایران تحت منویات مقام معظم رهبری این ماموریت سپاه با تمام قدرت ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه