اخبار داغ

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

استکبار آرزوی بلندی‌های جولان را به گور خواهد برد/در حوادث از برخوردهای پیش بینانه و پیشگیرانه غافلیم!

استکبار آرزوی بلندی‌های جولان را به گور خواهد برد/در حوادث از برخوردهای پیش بینانه و پیشگیرانه غافلیم!
آیت‌الله دری نجف‌آبادی برخورد پیش بینانه و پیشگیرانه در حوادث را مهم برشمرد و تصریح کرد: در زمینهٔ برخوردهای پیش بینانه و پیشگیرانه غافلیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  با اشاره به سیل اخیر در کشور و نیاز به کمک‌های مردمی، خدمات اجتماعی را مسئله مهمی در اسلام دانست و گفت: در شرایط ضروری باید به داد برادران دینی و انسان‌های دیگر رسید تا مردم آسیب نبینند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف‌آبادی ضمن بیان اینکه وظیفه روحی و اخلاقی است که خود را در برابر حوادث نبازیم عنوان کرد: باید به جنگ حوادث برویم و آمادگی لازم را داشته باشیم و نه‌تنها در برابر حوادث تسلیم نشویم بلکه باید برخورد فعال و مؤثر داشته باشیم.

,

وی برخورد پیش بینانه و پیش گیرانه در این دست حوادث را مهم برشمرد و تصریح کرد: در زمینهٔ برخوردهای پیش بینانه و پیشگیرانه غافلیم. باید پیش‌بینی‌های لازم صورت گیرد و سعی کنیم تا در شرایط بحران خسارات به حداقل برسد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: در حوادث اخیر همه مردم و دستگاه‌ها تلاش کردند تا آسیب‌ها به حداقل برسد که با توجه به این تلاش‌ها آسیب‌ها به حداقل رسید ولی این اتفاقات باید برای آینده تجربه باشد.

,

توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده برای منطق سیل‌زده مدیریت شود

, توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده برای منطق سیل‌زده مدیریت شود, توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده برای منطق سیل‌زده مدیریت شود,

وی ضمن تأکید بر ادامه‌دار بودن کمک‌های مردمی اظهار کرد: علاوه بر حوزه پیش‌بینی باید مدیریت لازم در حوزه کمک‌ها، هم در مبدأ جمع‌آوری و هم در مقصد توزیع نیز صورت گیرد که حضور مردم در هر دو بخش تأثیرگذار خواهد بود.

,

دری نجف‌آبادی با اشاره به موج سوم بارش‌ها عنوان کرد: امید است بعد از پشت سر گذاشتن این موج قدم بعدی در زمینهٔ های زیرساختی و بازسازی خسارات با عنایت همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها برداشته شود. همچنین علاوه بر تغذیه جسمی، تغذیه عاطفی و روحی به‌واسطه روحانیت، مردم و اساتید دانشگاه صورت گیرد.

,

وی با تأکید بر اینکه باید از تجاوز به حریم رودخانه‌ها پرهیز شود بیان کرد: وزارت کشور و راه و شهرسازی و حتی شهرداری‌ها برای آینده تدبیر کنند و به حدود و منابع طبیعی تجاوز نکنند و اگر این مهم مدیریت و رعایت نشود خسارت می‌بینیم.

,

امام‌جمعه اراک ادامه داد: نباید اجازه داد یک قطره از آب از دست برود و می‌توان این آب را برای روزهای خشک حفظ کرد. اگر مدیریت نشود هم آب را از دست می‌دهیم و آب ازدست‌رفته نیز خاکمان را هم از بین می‌برد.

,

وی ضمن بیان اینکه دولت و مردم مصمم‌اند و باهمت بلند به همه آسیب‌دیده‌ها رسیدگی می‌کنند و نوسازی و بازسازی را انجام می‌دهند گفت: این اتفاقات تجربه خوبی بود که می‌توان با استفاده از آن‌ها نقاط ضعف را پوشاند تا اشتباهات را تکرار نکنیم.

,

دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تکیه‌بر سخنان رهبر انقلاب در روز مبعث، بعثت پیامبر اکرم(ص) را برانگیختگی عظیم برای برقراری توحید، عدالت، فضیلت و مبارزه با طاغوت دانست و اظهار کرد: فرقی نمی‌کند که طاغوت امروز باشد یا دیروز. امروز انقلاب اسلامی هم ادامه همان بعثت است که باید برای برقراری توحید و مبارزه با طاغوت‌های زمان راه پیامبران را ادامه دهد.

,

وی ماه‌های رجب و شعبان را مقدمه‌ای برای ضیافت الله دانست و تصریح کرد: امروز می‌بینیم که رسانه‌های انگلیسی با ایجاد و حمایت از فرقه‌ها و عرفان‌های نوظهور سعی بر ضربه زدن به اعتقادات را دارند که در مقابل آن‌ها پدران و مادران و نهادهای تربیتی باید به انتقال مبانی اعتقادی به نسل‌های بعد توجه ویژه داشته باشند.

,

سازمان انرژی اتمی در حوزه پیشرفت فناوری هسته‌ای آمادگی ایجاد کند

, سازمان انرژی اتمی در حوزه پیشرفت فناوری هسته‌ای آمادگی ایجاد کند, سازمان انرژی اتمی در حوزه پیشرفت فناوری هسته‌ای آمادگی ایجاد کند,

نماینده ولی‌فقیه در استان ضمن گرامی داشت روز فناوری هسته‌ای عنوان کرد: درست است که در این حوزه با محدودیت‌هایی روبه‌رو شده‌ایم اما سازمان انرژی اتمی باید درزمینهٔ پیشرفت تکنولوژی و فناوری هسته‌ای باقدرت آمادگی لازم را ایجاد کند تا اگر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دوباره بازی درآوردند بتوانیم باقدرت مقابل آن‌ها بایستیم.

,

وی خاطرنشان کرد: این‌که ترامپ می‌گوید بلندی‌های جولان جزئی از خاک رژیم صهیونیستی است و قدس را پایتخت آن رژیم اعلام می‌کند ازجمله آرزوهایی است که استکبار جهانی و صهیونیست‌ها به گور خواهند برد و امت اسلامی هرگز این ننگ‌ها را نخواهند پذیرفت و با هیچ‌کس بر سر قدس معامله نخواهند کرد چراکه قدس به اسلام و مسلمانان و فلسطین متعلق است و امیدواریم با عنایت خدا شر رژیم صهیونیستی از منطقه کوتاه و اسلام پیروز شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه