اخبار داغ

آخرین میراث شرکت فولاد زاگرس کردستان برای قروه / ساختمانی که به جایگاهی امن برای معتادان تبدیل شده است

آخرین میراث شرکت فولاد زاگرس کردستان برای قروه / ساختمانی که به جایگاهی امن برای معتادان تبدیل شده است
متاسفانه با وجود آنکه سال ها از تعطیلی واحد فولاد زاگرس کردستان می گذرد اما هنوز هم میراث های دردآور آن برای مردم شهرستان قروه باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، با اینکه سال ها از تعطیلی واحد فولاد زاگرس کردستان ( ذوب آهن کردستان ) می گذرد اما هنوز تیر و ترکش های ان برای مردم شهرستان قروه باقی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

 

,

 

,

پس از آنکه بسیاری از خانواده های قروه ای به دلیل تعطیلی واحد فولاد زاگرس کردستان از کار بیکار و آواره تهران و دیگر شهرهای بزرگ کشور شدند هم اکنون باید از ساختمان متروکه این واحد شکایت به درگاه الهی برد که به جایگاهی امن برای معتادان تبدیل شده است و موجبات نگرانی شهروندان و بخصوص بسیاری از همشهریان ساکن در محدوده پارک رضوان را ایجاد نموده است .

,

 

,

 

,

این در حالی است که هم اکنون با شروع فصل بهار و در ادامه آن با آغاز تابستان شاهد حضور بیشمار مردم در معدود محیط های تفریحی شهرستان قروه، یعنی پارک رضوان خواهیم بود که وجود یک واحد متروکه با محوطه ای بسیار بزرگ می تواند دغدغه های بسیاری برای مردم ایجاد کند.

,

 

,

 

,

متاسفانه در شرایطی واحد فولاد زاگرس کردستان متروکه باقی مانده است که اصلا متولی و صاحب آن نیز مشخص نمی باشد.

,

 

,

 

,

در همین رابطه خبرنگار ما با رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت نیز گفتگویی برقرار نمود که علی منتشلو در این خصوص گفت : این ساختمان هیچ ارتباطی به اداره صمت ندارد و متعلق به سهامداران شرکت فولاد زاگرس می باشد.

,

 

,

 

,

حال آنکه مشخص نیست این سهامداران کجا هستند و سرنوشت این ساختمان را نیز به چه کسی سپرده اند!!

, حال آنکه مشخص نیست این سهامداران کجا هستند و سرنوشت این ساختمان را نیز به چه کسی سپرده اند!!, حال آنکه مشخص نیست این سهامداران کجا هستند و سرنوشت این ساختمان را نیز به چه کسی سپرده اند!!,

 

,

 

,

فولاد کردستان و درد ابدی مردم قروه

, فولاد کردستان و درد ابدی مردم قروه , فولاد کردستان و درد ابدی مردم قروه ,

 

,

متاسفانه شرکت فولاد زاگرس کردستان نه در زمان تاسیس و فعالیت و نه پس از آن هیچ سودی برای مردم استان کردستان و بخصوص مردم شهرستان قروه نداشت و تنها درد آن که به دردی ابدی تبدیل شده است بر جان و قلب مردم این دیار باقی ماند.

,

 

,

شرکتی که پس از تلاش های بسیار راه اندازی گردید و دیری نپایید که به تعطیلی کشیده شد و جوانان بسیاری که با هزار امید و آرزو و با تکیه بر درآمدی اندک تشکیل زندگی داده بودند را ناامید ساخت و بنیان خانواده های بسیاری را در هم شکست.

,

 

,

و حالا که سال ها از تعطیلی این واحد می گذرد باید شاهد آن باشیم که در سایه بی توجهی مسئولین و بی تفاوتی انهایی که ادعای راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی برای این شهرستان داشته اند؛ ساختمان متروکه این شرکت به مکانی برای ترس و وحشت مردم بدل شده است.

,

 

,

انتظار از مسئولین...

, انتظار از مسئولین..., انتظار از مسئولین...,

 

,

هم اکنون این انتظار می رود که با نظارت مسئولین شهرستان وضعیت واحد فولاد زاگرس و ساختمان متروکه ان مشخص گردد، و شرایط لازم برای مراقبت از فضای پارک رضوان و نیز محیط اطراف ان فراهم شود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه