اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛

امداد رسانی و نجات 1635 نفر از ابتدای نوروز

امداد رسانی و نجات 1635 نفر از ابتدای نوروز
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بااجرای طرح امداد و نجات نوروزی به 1635 نفر در خراسان رضوی امدادرسانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مجتبی احمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند گذشته آغاز شده  است و تا پایان هفدهمین روز فروردین ماه امسال ادامه دارد، اظهار کرد: 29 حادثه سیل و آبگرفتگی در این مدت در خراسان رضوی اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

احمدی افزود: دراین مدت 185 حادثه شامل حوادث جاده‌ ای، شهری، مناسبتی، کوهستانی، کارگاهی، ریزش آوار، سیل و آبگرفتگی، برف و کولاک در شهرها و روستاهای خراسان رضوی ثبت شد.

,

وی گفت: تعداد حادثه ‌دیدگان سیلاب و آبگرفتگی در سطح استان هزار و 822 نفر بود که به هزار و 62 نفر آنان امدادرسانی شد. از این تعداد چهار نفر مجروح شدند و یک نفر جان باخت.

,

احمدی افزود: 142 فرد گرفتار در سیلاب و آبگرفتگی نیز اسکان اضطراری یافتند و به شماری از آنان اقلامی همچون چادر امدادی، پتو، موکت، فانوس، والور و همچنین بسته ‌های مواد غذایی تحویل داده شده است.

,

وی گفت: 6 مورد حادثه برف و کولاک نیز 325 حادثه‌ دیده در پی داشت که به 324 نفر از آنان توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد و 107 نفر اسکان اضطراری یافتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه