اخبار داغ

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس:

آقای رئیس جمهور برای افتتاح استخر به کردستان سفر نکنید!

آقای رئیس جمهور برای افتتاح استخر به کردستان سفر نکنید!
نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بنده می‌گویم که آقای رئیس جمهور برای افتتاح این استخر به کردستان سفر نکنید بلکه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و حل اینکه کردستان علیرغم داشتن محرومیت، در تورم نقطه به نقطه استان اول کشور بوده به این استان سفر کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران با اشاره به تغییرات بودجه اظهار کرد: اعتباری که در بودجه امسال با عنوان کمک به مدارس علوم دینی اهل سنت تعیین شده بود به عنوان کمک به معیشت روحانیون و مدارس علوم دینی تغییر کرده و یک هزار و 300 میلیارد ریال تعیین شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,


وی افزود: برای ساخت دانشکده اقتصاد و مدیریت در دانشگاه کردستان در بودجه امسال ردیفی اختصاص یافته است.

,
,

 

,


وی با اشاره به اینکه کلنگ احداث سد سیازاخ دیواندره از سال 82 زده شده بود و در دولت دهم افتتاح شد، اضافه کرد: سال 96 باید ساخت این سد تکمیل می شد اما ردیف بودجه آن به اتمام رسید که در بودجه امسال اعتباری برای تکمیل آن تعیین شد.

,
,

 

,


نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از اعتبارات مرتبط با کردستان را تعیین 30 میلیارد ریال اعتبار مازاد برای آبرسانی به شهر کامیاران اعلام کرد.

,
,

 

,

 

,

فرشادان با اشاره به اینکه 50 هزار میلیارد ریال برای افراد تحت پوشش دستگاه های حمایتی در بودجه 98 اختصاص یافته است، یادآور شد: 35 هزار میلیارد ریال آن برای کمیته امداد امام( ره) و 15 هزار میلیارد ریال دیگر نیز با هدف کمک به رفع فقر در قالب تسهیلات در کشور ارائه می شود.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به اینکه استخر شهرستان دیواندره 13 سال است که تعطیل شده و هنوز راه اندازی نشده است، ادامه داد: پنج میلیارد تومان به استخر دیواندره اختصاص داده شد و قرار بود که این استخر در دهه فجر امسال افتتاح شود اما نگذاشتند. این طرح را گذاشته‌اند تا آقای رئیس جمهور بیاید و آن را افتتاح کند.

,

 

,

 

,

فرشادان ادامه داد: بنده می‌گویم که آقای رئیس جمهور برای افتتاح این استخر به کردستان سفر نکنید بلکه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و حل اینکه کردستان علیرغم داشتن محرومیت، در تورم نقطه به نقطه استان اول کشور بوده به این استان سفر کنید.

, فرشادان ادامه داد: بنده می‌گویم که آقای رئیس جمهور برای افتتاح این استخر به کردستان سفر نکنید بلکه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و حل اینکه کردستان علیرغم داشتن محرومیت، در تورم نقطه به نقطه استان اول کشور بوده به این استان سفر کنید., فرشادان ادامه داد: بنده می‌گویم که آقای رئیس جمهور برای افتتاح این استخر به کردستان سفر نکنید بلکه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و حل اینکه کردستان علیرغم داشتن محرومیت، در تورم نقطه به نقطه استان اول کشور بوده به این استان سفر کنید.,

 

,

 

,

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان اظهار کرد: سال 97 معیشت مردم به دلیل وجود تحریم‌های اقتصادی تحت شعاع قرار گرفت که برای کاهش فشارهای اقتصادی و بهبود وضع معیشت مردم در بودجه سال 98 برای خرید کالاهای اساسی بالغ بر 14 میلیارد دلار اعتبار درنظر گرفته شده است که به شکل کارت‌های اعتباری به مردم اعطاء خواهد شد.

,

 

,

 

,

وی بحث اشتغال را نیز یکی از بزرگترین دغدغه‌های کشور دانست و اعلام کرد: در بودجه سال 98 تسهیلات کم‌بهره‌ای نیز برای ایجاد اشتغال در شهرها و روستاها در نظر گرفته شده است.

,

 

,

 

,

فرشادان همچنین ذکر کرد: پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات با بهره چهار درصد نیز برای ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش‌ کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته شده که سه هزار و 500 میلیارد تومان آن به مدددجویان کمیته امداد و یک هزار و 500 میلیارد تومان دیگر آن نیز به مددجویان بهزیستی تعلق خواهد گرفت.

,

 

,

 

,

وی اختصاص اعتبار برای رفع فقر مطلق را نیز از دیگر مواردی دانست که در بودجه سال 98 لحاظ شده و در این راستا گفت: افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی نیستند و یا پشت نوبتی هستند در بودجه سال 98 بالغ بر هشت هزار و 400 میلیارد تومان در نهادهای حمایتی برای کمک به رفع فقر مطلق این افراد در نظرگرفته شده است.

, وی اختصاص اعتبار برای رفع فقر مطلق را نیز از دیگر مواردی دانست که در بودجه سال 98 لحاظ شده و در این راستا گفت: افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی نیستند و یا پشت نوبتی هستند در بودجه سال 98 بالغ بر هشت هزار و 400 میلیارد تومان در نهادهای حمایتی برای کمک به رفع فقر مطلق این افراد در نظرگرفته شده است., وی اختصاص اعتبار برای رفع فقر مطلق را نیز از دیگر مواردی دانست که در بودجه سال 98 لحاظ شده و در این راستا گفت: افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی نیستند و یا پشت نوبتی هستند در بودجه سال 98 بالغ بر هشت هزار و 400 میلیارد تومان در نهادهای حمایتی برای کمک به رفع فقر مطلق این افراد در نظرگرفته شده است.,

 

,

 

,

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: اعتبارات مربوط به بخش اشتغال استان کردستان هنوز مشخص نشده که چه میزان است اما در سال گذشته بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در دو بخش اشتغال فراگیر شهری و پایدار روستایی به استان اختصاص یافت که امسال نیز تلاش می‌کنیم اعتبارات خوبی را برای این بخش بگیریم.

, نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: اعتبارات مربوط به بخش اشتغال استان کردستان هنوز مشخص نشده که چه میزان است اما در سال گذشته بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در دو بخش اشتغال فراگیر شهری و پایدار روستایی به استان اختصاص یافت که امسال نیز تلاش می‌کنیم اعتبارات خوبی را برای این بخش بگیریم., نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: اعتبارات مربوط به بخش اشتغال استان کردستان هنوز مشخص نشده که چه میزان است اما در سال گذشته بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در دو بخش اشتغال فراگیر شهری و پایدار روستایی به استان اختصاص یافت که امسال نیز تلاش می‌کنیم اعتبارات خوبی را برای این بخش بگیریم.,

 

,

 

,

وی در پایان گفت: احداث دانشکده اقتصاد و مدیریت در دانشگاه کردستان و ایجاد ردیف بودجه برای آبرسانی به شهر کامیاران در قالب ردیف بودجه سنندج در بودجه ۹۸ اعمال شده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه