اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان خبر داد؛

ارسال دومین محموله تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده

ارسال دومین محموله تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: دومین محموله کمک‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به مناطق سیل زده غرب کشور ارسال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: دومین محموله تجهیزات آبرسانی شرکت آبفای استان زنجان برای مناطق سیل زده در غرب کشور شامل 2 کامیون تجهیزات آبرسانی و لوله‌های فولادی به استان ایلام ارسال خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: پیش از این نیز یک محموله‌، لوله‌های آبرسانی به مناطق سیل زده ارسال شده بود و شرکت آب و فاضلاب استان زنجان این آمادگی را دارد تا کمک‌های بیشتری به حادثه دیدگان سیل در کشور ارسال کند.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: برای امداد و آبرسانی سیار در مناطق سیل زده نیز اعلام آمادگی کرده ایم که در صورت اعلام نیاز نسبت به اعزام اکیپ حوادث‌، امداد رسانی و یا آبرسانی سیار در مناطق سیل زده اقدام خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: شرکت آبفای استان زنجان بر اساس آمادگی همیشگی که دارد همواره در صحنه های امداد و خدمات رسانی به مناطق حادثه دیده در کشور جزو دستگاه‌های پیشتاز استان است.

,

جزء قاسمی خاطر نشان کرد: در حال بر اساس تمهیدات اندیشیده شده آمادگی داریم تا کمک‌های خود را در سطح قابل قبول و اسرع وقت به مناطق خسارت دیده از بارش‌های اخیر ارسال کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه