اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد؛

ثبت 210 پرونده تخلفات صنفی در یک ماه گذشته در استان زنجان

ثبت 210 پرونده تخلفات صنفی در یک ماه گذشته در استان زنجان
مدیرکل حکومتی استان زنجان با اشاره به افزایش برخورد با تخلفات صنفی در استان زنجان گفت: در یک ماه گذشته در استان زنجان 210 پرونده تخلفاتی به ثبت رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش نظارت بر اصناف فعال در استان زنجان اظهار کرد: در یک ماه گذشته نظارتها تشدید داشت که در با این نظارتها 210 پرونده تخلف به ثبت رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با تشکیل تیمهای ویژه بازرسی با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی، بازرسی سرزده از فروشگاههای عرضه کالاهای اساسی ، آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و غیره در زنجان انجام می‌شود.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: همچنین در راستای برخورد با تخلفات احتمالی، همه رستوران‌ها و غذاخوریهای سطح استان طی چند روز مورد بازرسی قرار گرفته و پرونده تخلفاتی برای تعدادی از این واحدها تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه 240 کیلوگرم گوشت فاسد از یک رستوران بین راهی  در استان زنجان کشف شد گفت: بازرسی از رستوران‌ها همچنان ادامه دارد .

,

ممیزی از بازرسی رستوران‌‌ها و غذاخوری‌های سطح استان توسط تیم بازرسی خبر داد افزود: این بازرسی‌ها به صورت سرزده انجام می‌شود و در صورت مشاهده تخلف برخوردها قانونی انجام خواهد شد.

,

وی افزود: طی بازدید سرزده از یک مجتمع رفاهی بین راهی در زنجان ، مقدار 240 کیلوگرم گوشت آماده مصرف که فاسد و غیربهداشتی بود کشف شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: بلافاصله مراتب صورتجلسه، گوشت کشف شده با دستور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی در محل معدوم و پرونده واحد متخلف در شعب این اداره کل در حال رسیدگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه