اخبار داغ

معاون فرهنگی مسجد جمکران خبر داد:

آغاز جشن های دهه مهدویت از 20 فروردین / برگزاری برنامه نرجسانه با حضور مرضیه هاشمی

آغاز جشن های دهه مهدویت از 20 فروردین / برگزاری برنامه نرجسانه با حضور مرضیه هاشمی
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از آغاز جشن های دهه مهدویت از 20 فروردین خبر داد و گفت: 50 برنامه کلی در اعیاد نیمه شعبان در قم و سراسر کشور برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از   قم فردا، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن جشن های نیمه شعبان و دهه مهدویت، اظهار داشت: معاونت خدمات به زائرین در مسجد مقدس جمکران ایجاد شده است که ناظر بر نیازهای زائرین در حوزه های مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا,

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سال گذشته جشن های نیمه شعبان از یک روز به ده روز و در کل کشور برگزار می شود و امسال نیز از 20 فروردین جشن ها آغاز می شود.

,

حسین آبادی افزود: اختتامیه جشن های نیمه شعبان نیز روز نیمه شعبان با برگزاری برنامه شکرگذاری خواهد بود.

,

وی ادامه داد: مراسم و آئین ها ، جُنگ ها و جشن های شادی از جمله برنامه های این ایام است که جمعا 50 برنامه برگزار خواهد شد.

,

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ابراز داشت: امسال یک برنامه ریزی برای غبارروبی بانوان خواهیم داشت و اجتماع جوانان عاشورایی سراسر کشور 23 فروردین برگزار می شود.

,

وی افزود: همایش پیرغلامان مهدوی نیز امسال برای دومین بار برگزار می شود و از فعالان این حوزه تقدیر به عمل می آید.

,

حسین آبادی ابراز داشت: در این همایش از نشان ندبه انتظار رونمایی می شود که به پیرغلامان شاخص اهدا خواهد شد.

,

وی ادامه داد: برنامه نرجسانه یکی دیگر از برنامه هایی است که در دهه مهدویت برگزار می شود و در این برنامه از مرضیه هاشمی تقدیر به عمل می آید.

,

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: کرسی ملی تلاوت آیات مهدوی 30 فروردین ماه با حضور قاریان مطرح کشور برگزار خواهد شد.

,

وی ابراز داشت: پویش قدمی برداریم دیگر برنامه ای است که در دهه مهدویت برگزار می شود و علاوه بر این اسکان رایگان زائران نیز در دستور کار قرار دارد.

,

حسین آبادی تصریح کرد: جشنواره عکس قاب فیروزه ای دیگر برنامه ای است که به منظور تهیه آثار فاخر از مسجد جمکران برگزار می شود.

,

وی ادامه داد: در دهه مهدویت میزبان استان های زنجان، سمنان، اصفهان، تهران و یکی از استان های همدان یا مرکزی خواهیم بود که هر کدام یک شب برنامه ای جشنی را در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهند کرد.

,

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به سیل اخیر در برخی استان های کشور، تاکید کرد: از ابتدای امسال سه هفته متوالی تمامی نذورات مردمی را با اطلاع رسانی قبلی به مردم سیل زده اختصاص دادیم.


انتهای پیام/

,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه