اخبار داغ

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان خبرداد؛

استقرار موکب های اربعین زنجان در مناطق سیل زده/مردم کمک های خود را به ستاد عتبات عالیات ارسال کنند

استقرار موکب های اربعین زنجان در مناطق سیل زده/مردم کمک های خود را به ستاد عتبات عالیات ارسال کنند
رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان گفت:چهار موکب اربعین زنجان در مناطق سیل زده خوزستان برای خدمات رسانی مستقر می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح‌ الله بابایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به ادامه وضعیت نامطلوب در مناطق سیل زده، موکب های اربعین استان زنجان در این مناطق خدمات رسانی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد عتبات عالیات استان زنجان  از ۱۷ فروردین‌ سال جاری،بیان داشت: در حال حاضر یک موکب از شهرستان زنجان و سه موکب از شهرستان‌ های ابهر، خرم دره و خدابنده برای حضور در استان خوزستان پیش ‌بینی ‌شده است.

,

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان بیان داشت:موکب های  ستاد اربعین استان زنجان در استان خوزستان مستقر شده و 15 هزار غذا به صورت روزانه توزیع می کنند.

,

بابایی از بارگیری اولین کاروان این ستاد از امروز خبرداد و گفت: با توجه به آمادگی ستاد عتبات عالیات استان امکان افزایش این موکب ها وجود دارد.

,

وی از استقرار امکانات آشپزخانه ‌ای در  موکب‌ های استان زنجان خبرداد و گفت:  شهروندان نیز می توانند کمک‌ های نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات و عالیات ارائه دهند.

,

این مسئول با بیان اینکه 18 موکب استان زنجان در پیاده‌ روی اربعین از ۲۸ مهرماه تا ۱۰ آبان آماده خدمات‌ رسانی به زائرین کردند، افزود:ستاد اربعین مسئولیت سه کمیته تغذیه و پشتیبانی، اسکان و خدمات در کشور عراق را برعهده  داشت.

,

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به اینکه امسال برنامه‎ ریزی خوبی برای استقرار موکب های زنجان انجام شد،ادامه داد: خدمات رسانی مطلوبی در ایام اربعین انجام شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه