اخبار داغ

معاون استاندار اردبیل خبر داد؛

حضور موکب‎های اربعین حسینی اردبیل در خوزستان برای کمک به سیل‌زدگان

حضور موکب‎های اربعین حسینی اردبیل در خوزستان برای کمک به سیل‌زدگان
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت : موکب های اربعین حسینی استان به کمک هموطنان سیل زده در استان خوزستان می شتابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز ندائی در خصوص حضور موکب های اربعین حسینی اردبیل  در مناطق سیل زده به سبلان‌ما، گفت: موکب های اربعین حسینی استان اردبیل با حضور در مناطق سیل زده  خوزستان به  کمک هموطنان می شتابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 وی  افزود: این موکب ها  با استقرار در استان خوزستان خدمات پزشکی ، تهیه غذای گرم و جمع آوری و توزیع کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی را انجام خواهند داد.

,

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندارتصریح کرد: ظروف یکبار مصرف ، آب معدنی ، آرد خام ، مواد غذایی از جمله اقلامی است که  در  مناطق سیل زده  ارسال و در موکب های اربعین استان اردبیل توزیع می شود.

,

 وی با اشاره به اینکه وضعیت در مناطق سیل زده مناسب نیست ،  خواستار  مساعدت و مشارکت   تمامی دستگاه های دولتی استان  اردبیل و مردم  برای کمک به مناطق سیل زده شد.

,

جانشین رئیس ستاد اربعین حسینی استان اردبیل از اعزام دستگاه ها و ماشین آلات سنگین و نیز کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان  به ارزش ۲ میلیارد تومان طی روزهای گذشته به مناطق سیل زده خبر داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه