اخبار داغ

استقبال پرشور گردشگران نوروزی هرمزگان از راهیان نور دریایی

استقبال پرشور گردشگران نوروزی هرمزگان از راهیان نور دریایی
دهمین دوره از اردوهای راهیان نور دریایی هرمزگان با استقبال پرشور و بی نظیر گردشگران نوروزی همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛اردوی راهیان نور دریایی به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بیست‌وششم اسفندماه سال۹۷ تا دوازدهم فروردین‌ماه جاری در بندر صیادی پشت شهر بندرعباس با هدف بیان اهمیت خلیج فارس و تنگه هرمز، بیان رشادت های مردمان منطقه جنوب کشور در مقابله با دشمنان و نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در خلیج فارس و دریای عمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

روایتگری رشادت‌های رزمندگان و شهدای خلیج ‌فارس و تنگه هرمز در عملیاتی آبی- خاکی، بدر، خیبر و والفجر ۸ در رویارویی مستقیم با آمریکا در دوران دفاع مقدس برای شرکت‌کنندگان از اهم برنامه های راهیان نور دریایی است.

,

, ,

اعزام ها به اردوهای راهیان نور دریایی هرمزگان به صورت رایگان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می‌شد که در هر روز ۲ فروند شناور در نوبت صبح و عصر از سوی منطقه یکم ندسا برای این مهم در نظر گرفته شده بود و هرشناور بالغ بر ۳۵۰ نفر ظرفیت داشته است.

,

, ,

زائران در اعزام صبح از جزیره هرمز، یادمان شهدای گمنام، موزه دفاع مقدس و قلعه پرتقالی‌ها و … بازدید کردند که در این میان حضور گردشگران خارجی از نکات قابل توجه این اردوها بوده است.

,

پرونده دهمین دوره از اردوی راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس در شهرستان بندرعباس با پایان یافتن تعطیلات نوروزی بسته شد که اعزام روزانه یکهزار نفر در قالب کاروان راهیان نور دریایی زمینه آشنایی طیف گسترده ای را با فرهنگ ایثار و شهادت رقم زده شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه