اخبار داغ

یادداشت؛

مرثیه ای برای لیبرال های داخلی

مرثیه ای برای لیبرال های داخلی
بر اساس اعلام روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در حالی فردا نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها قرار میگیرید که فارغ از اینکه دونالد ترامپ در امریکا شمشیر را از رو برای مردم ایران بسته است اما باید منتظر واکنش های دوستان لیبرال معاب داخلی ماند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، میرزا حسین شعبانی از فعالان سیاسی و فرهنگی در یادداشتی نوشت: بر اساس اعلام روزنامه امریکایی وال استریت ژورنال در حالی فردا نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها قرار میگیرید که فارغ از اینکه دیوانه ای بنام دونالد ترامپ در امریکا شمشیر را از رو برای مردم ایران بسته است اما باید منتظر واکنش های دوستان لیبرال معاب داخلی ماند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

احتمالا باز هم شاهد رفتارهای دیپلماتیک و سکوت پیاده نظام های داخلی دشمن خواهیم بود!

,

حالا که در معرکه سیلاب خسارت بار استان های کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه بسیجیانش همچون ناجی عمل کرده و پوشش دهنده نقص دولتی ها بوده است؛مضحک است لیبرال های داخلی که حامیان تصویب لایحه ننگین پالرمو هستند اگر باز هم بر تصویب آن اصرار ورزند، جمهوری اسلامی ایران باید حمایت مالی خود از گروه های بهزعم آنها تروریستی را برداشته و حال شما حل کنید معمای پرداخت حقوق به نیروهای مسلح را از جمله سپاه پاسداران!

,

روشن است که خشم امریکا از نهاد سپاه پاسداران منجر به ورود نامش به لیست تروریست ها می شود. آذر ماه ۹۰ امریکا با سرافکندگی از عراق فرار می کند و با شکستی ۶ هزار میلیارد دلاری یعنی ۶ برابر هزینه جنگ ویتنام، دوران افول خود را از همسایه دوست و برادر امروز ایران آغاز می کند. حال این سپاه بود که باعث این شکست و ایجاد کننده باتلاق امپراطوری امریکا بود. سپاه پاسداران بود که گروهک منحوس زاییده امریکا و اسرائیل یعنی داعش را از صفحه روزگار محو نمود.

,

قرارگیری نام سپاه در این لیست در حالیست که امریکا همه تلاش خود را برای تحریم اقتصادی این نهاد از پیش انجام داده و دقیقا در ایامی که نیروهای سپاه دوش به دوش مردم در حال مقابله با ویرانی های سیل خدمتگزاری می کنند؛چیزی جز دشمنی آشکار و دهن کجی به ملت بزرگ ایران نیست.

,

حال مرثیه ای باید سرایید برای آنهایی که "مرگ بر امریکا" گفتن مردم را عامل سیل اخیر در کشور و خسارات وارده می دانند.

,

مرثیه ای باید خواند برای آنهایی که نا جوانمردانه تمام قد حمله به سپاه را از نان شبشان واجب تر می دانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه