اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

آموزش و پرورش باید در مسیر اصلی خود حرکت کند/ تعلیم و تربیت باید در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد

آموزش و پرورش باید در مسیر اصلی خود حرکت کند/ تعلیم و تربیت باید در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد
رئیس کل دادگستری استان زنجان رسالت اصلی آموزش و پرورش را توجه به تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: تعلیم و تربیت باید در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام اسمعیل صادقی در دیدار با مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک انتصاب وی و تقدیر از زحمات خانواده بزرگ آموزش و پرورش در جهت تعلیم و تربیت اظهار کرد: نوع ماموریت و جنس کار آموزش و پرورش با سایر دستگاهها متفاوت است و یک وظیفه سنگین و اثر گذار بر دوش آموزش و پرورش گذاشته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطر نشان کرد: باید مراقبت کنیم که آموزش و پرورشی در تراز جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری کنیم.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان عنوان کرد: همه ما در خصوص مسائل دینی و دنیوی وظیفه داریم، امروز که مسئولیت به ما واگذار شده است باید به نحو احسن و مطلوب به وظایفمان عمل کنیم.

,

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی بیان کرد: رسالت اصلی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است ، آموزش و پرورش باید به سمت و سوی تعلیم و تربیت حرکت کند و از مسیر و هدف اصلی خود منحرف نشود چرا که انحراف از این مسیر تبعات بسیار مخربی در پی خواهد داشت.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: یک نگرانی هایی در حوزه جوانان وجود دارد، امروزه  بخش اعظمی از وقت جوان صرف  فضای مجازی است که توجه، مدیریت صحیح و با برنامه در این زمینه امری ضروری است که بایستی ضمن توجه به مزایای فضای مجازی، از تهدیدات آن جلوگیری و مراقبت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه