اخبار داغ

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان مطرح کرد؛

برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام با شعار «یک کتاب یک امت»

برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام با شعار «یک کتاب یک امت»
رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام با شعار «یک کتاب یک امت» خبر داد و گفت : سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با حضور نمایندگان بیش از ۸۰ کشور جهان از ۲۱ الی ۲۵ فروردین‌ماه در مصلای بزرگ تهران برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ حجت الاسلام مختار یعقوبی رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان صبح امروز اظهار داشت:  چهل ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در مرحله شهرستانی اردیبهشت ماه امسال در ۱۸ شهرستان کرمان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: این مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال در رشته های حفظ کل ،حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، ، اذان،تواشیح و دعاخوانی برگزار می‌شود.

,

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: ثبت نام برای حضور در این مسابقات از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی  www.quraniran.irاعلام شده و برای آن دسته از متقاضیانی که برای ثبت نام اینترنتی محدودیت دارند، امکان مراجعه حضوری به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها و ثبت‌ نام از این طریق تا دهم اردیبهشت ماه  فراهم شده است.

,

یعقوبی بیان داشت: این سازمان با همکاری اداره آموزش و پرورش مسابقات قرآنی دانش آموزی را به صورت مشترک برگزار می کند که در همین راستا سی وهفتمین دوره مسابقات دانش اموزی استان در ۱۴ گروه و رشته قرآنی سال گذشته برگزارشد.

,

وی با اشاره به برگزاری سی وششمین دوره مسابقات بین المللی سازمان اوقاف، عنوان کرد: مسابقات سازمان اوقاف هرساله از مرحله شهرستانی شروع و پس از برگزاری رقابتها در مراحل  استانی و مرحله  کشوری  تا مرحله بین المللی ادامه دارد.

,

یعقوبی تصریح کرد: یکی از ویژگی های بارز این مسابقات کشف و تقویت استعداد های قرآنی کشور و معرفی آنان در سطح جهان اسلام  می باشد.

,

رئیس اداره قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان خاطرنشان کرد: سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین رویداد  قرآنی جهان اسلام  با شعار «یک کتاب یک امت» و  با حضور نمایندگان بیش از ۸۰ کشور جهان از ۲۱ الی ۲۵ فروردین‌ماه در مصلای بزرگ  تهران برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه