اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

۶۵۰ سیل زده خوزستانی در اردوگاه سپاه خراسان شمالی ساکن شدند / کمبود چادر برای نصب در اردوگاه

۶۵۰ سیل زده خوزستانی در اردوگاه سپاه خراسان شمالی ساکن شدند / کمبود چادر برای نصب در اردوگاه
مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از اسکان 650 نفر از اهالی سیل زده شهر حمیدیه استان خوزستان در اردوگاه سپاه خراسان شمالی در این منطقه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک ، رسول نکوئیان، مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اردوگاه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در شهرحمیدیه استان خوزستان از روز 13 فروردین سال جاری در اختیارمردم سیل زده این استان قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, رسول نکوئیان، مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما,  اظهار کرد: اردوگاه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در شهرحمیدیه استان خوزستان از روز 13 فروردین سال جاری در اختیارمردم سیل زده این استان قرار گرفته است, .,

 

,

وی ادامه داد: تاکنون 650 نفر از اهالی منطقه که دچار سیل شده اند در این اردوگاه اسکان داده شده اند، همچنین این افراد وسایل منزلشان را نیز همراه خود در این اردوگاه قرار داده اند.

, .,

 

,

نکوئیان وضعیت سیل و بارشها در منطقه را بحرانی خواند و گفت: اسکان همچنان ادامه دارد و جهت اسکان مردم هیچ گونه مشکل مکانی نیست، بلکه اکنون کمبود چادر جهت نصب در اردوگاه وجود دارد که با همت هلال احمر اگر این کار تسهیل شود تعداد خانوارهای زیادی را می توان اسکان داد.

, .,

 

,

مسئول سازمان اردویی سپاه خراسان شمالی در حمیدیه با اشاره به اینکه روزانه  یک هزار غذای گرم در بین اسکان داده شدگان توزیع می شود، گفت: آشپزخانه اردوگاه فعال شده و روزانه به تعداد افراد ساکن در اردوگاه غذای گرم پخت و توزیع می شود.

,

 

,

نکوئیان خاطر نشان کرد: همچنین تعدادی بسته غذایی برای خانوارهای بیرون از اردوگاه نیز ارسال می شود.

, .,

 

,

وی افزود: علاوه بر بحث غذا و اسکان مناسب، درمان افراد و ارائه خدمات فرهنگی در حال اجرا است.

, .,

 

,

نکوئیان گفت: این برنامه ها با همت نیروهای بسیج مردمی خوزستان، هلال احمر، سپاه خراسان شمالی و خوزستان، فرمانداری خوزستان انجام می شود.

, .,

 

,

وی بیان کرد: فاصله اردوگاه سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با رودخانه ها  مناسب است و مشکلی در مواجه شدن با سیل ایجاد نمی شود.

, .,

 

,

شهرستان حمیدیه یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. مرکز این شهرستان شهر حمیدیه است و شامل ۲ بخش و ۴ دهستان است. این شهرستان با انتزاع از شهرستان اهواز در مجموع شامل بخش مرکزی با توابع دهستان کرخه و دهستان دهکده و بخش گمبوعه با توابع دهستان طراح و دهستان جهاد، در ۱۲ دیماه ۱۳۹۱ توسط هیئت وزیران تصویب و ابلاغ شد.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه