اخبار داغ

از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۷ فروردین امسال؛

کشف و امحا ۲۶۴کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی در اسدآباد/پلمب یک واحد قصابی

کشف و امحا ۲۶۴کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی در اسدآباد/پلمب یک واحد قصابی
رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد گفت: در راستای نظارت بر عرضه فرآورده های خام دامی، یک واحد قصابی در تعطیلات نوروزی در اسدآباد پلمب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل بصیری محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ با ارائه گزارشی از فعالیت دامپزشکی اسدآباد در تعطیلا نوروزی، اظهار کرد: در راستای تأمین بهداشت عمومی جامعه و خدمات رسانی به شهروندان و مسافرین نوروزی طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفند ۹۷ لغایت ۱۷ فروردین ۹۸ اجرا شد.

وی گفت: دامپزشکی اسدآباد با برقراری کشیک های ثابت و سیار نوروزی با هدف تامین بهداشت و سلامت عمومی برای مصرف کنندگان فرآورده های خام دامی در ایام نوروز ۹۸ در سطح شهر اسدآباد و آجین بر روند تولید، حمل، توزیع و عرضه انواع موادخام دامی نظارت کرده و با موارد غیر بهداشتی برخورد شد.

رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد تصریح کرد: در این راستا تعداد ۳۰۲ مورد بازرسی از رستوران های داخل شهری و بین راهی سردخانه ها خودروهای حمل مراکز عرضه فرآورده های خام دامی انجام شده که مقدار ۲۶۴ کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی که از چرخه مصرف انسانی خارج شده بود، کشف و ضبط و امحا شد.

وی خاطرنشان کرد: یک واحد متخلف قصابی به علت عدم رعایت موازین و مقررات بهداشتی سازمان دامپزشکی با هماهنگی پلیس اطلاعات نیروی انتظامی پلمپ شد.

بصیری محمدپور مبارزه با بیماریهای مشترک انسان و دام ، توسعه پایدار و سرمایه‌گذاری در بخش دام و اجرای الزامات، برقراری مقررات و دستورالعمل های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور را از دیگر وظایف این دستگاه حاکمیتی برشمرد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع؛ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه