اخبار داغ

جوان‌پسندترین روایت از زندگی رهبر انقلاب + عکس

جوان‌پسندترین روایت از زندگی رهبر انقلاب + عکس
چاپ چهارم کتاب «ماه در آینه» نگاهی گذرا به سیره و سلوک فردی و اجتماعی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چاپ چهارم کتاب «ماه در آینه» نگاهی گذرا به سیره و سلوک فردی و اجتماعی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاید به جرأت بتوان گفت این کتاب یکی از بهترین، جذاب ترین و جوان پسندترین آثاری است که در خصوص زندگی مقام معظّم رهبری نگارش شده. بهترین از این حیث که در آن به ذکر وقایعی ناب و کمتر شنیده شده در خصوص زندگی فردی و اجتماعی ایشان بیان شده. جذاب ترین به علت استفاده بهینه از هنر گرافیک در طراحی کتاب به شکلی بدیع و بسیار دلنشین و جوان پسند ترین از حیث انتخاب نوع ادبیات و گفتمان و پرداختن به مسائل احیاناً چالشی که در کتاب های مرسوم شاید خیلی به آنها پرداخته نشود.
این کتاب به رغم حجم نسبتاً ناچیزش از حیث تنوع کم نظیر است. برخی از موضوعاتی که در کتاب به شکل بدیع به آن پرداخته شده عبارتند از: نظر امام (ره) در خصوص آقای خامنه ای (حفظه الله) و رهبری ایشان؛ مقام معظّم رهبری از منظر بزرگان؛ عملکرد حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) در دوران دفاع مقدس، زندگی شخصی و ساده زیستی ایشان؛ ارتباط ایشان با اقشار مختلف جامعه؛ کتاب ها دوستان تنهایی رهبری؛ نظر سیاست مداران بزرگ جهان در خصوص رهبری.

,
,

, ,

ماه در آینه به جهات مختلف و گوناگون از سبک زندگی، شخصیت، مدیریت مقتدرانه، خاطرات جذاب، اشعار سروده شده توسط مقام معظم رهبری می پردازد. در این کتاب از تولد، تحصیل، زمان انقلاب و دوران مبارزه، دفاع مقدس و حال حاضر مقام معظک رهبری به خوبی مطلع خواهید شد.

,

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
روزی آقا به بیت حضرت ایت الله العظمی بهاء الدینی می روند. اقای بهاءالدینی می فرمایند: خورشید لحظه ای تابید و رفت.
زمانی برای امضای قاءم مقامی رهبری خدمت ایت الله بهاءالدینی می رسند ایشان امضاء نمی کنند.هر چه از فرستادگان اقای منتظری اصرار از ایشان انکار تا انجا که خود اقای منتظری خدمت ایشان می رسد و تمام کتاب هایی را که درباره ی ولایت فقیه نوشته است جلوی روی اقای آقای بهاءالدینی می چیند. ایت الله بهاء الدینی تمام کتاب ها را جمع می کنند و می گویند: ولایت فقیه نوشتنی نیست فهمیدنی است.بعد که از ایشان می پرسند: اقا چرا ایشان را تایید نکردید مگر کس دیگری هم می تواند؟ می فرمایند نظر ما سید علی خامنه ای است. اقای بهاء الدینی فرموده است: هیچکس حاج اقا روح الله نمی شود، ولی اقا سید علی خامنه ای حقیقت ولایت فقیه هستند و رهبر.
از همه به امام نزدیک تر است. کسی که به او امیدواریم اقای خامنه ای است. شما از ما قبول نمی کنید ولی این دید ماست. نزد ما محرز است که اقای سید علی خامنه ای رهبر اینده هستند.

, در بخشی از این کتاب می خوانیم:,
,
,
,

چاپ چهارم کتاب ماه در آینه در قطع رقعی و به کوشش رضا مصطفوی به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

, چاپ چهارم کتاب ماه در آینه در قطع رقعی و به کوشش رضا مصطفوی به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.,

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب خط مقدم می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir با ۲۰ درصد تخفیف تهیه نمایند و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با پست رایگان دریافت نمایند.

,

 

,

منبع:مشرق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه