اخبار داغ

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

توزیع ۵۰۰ تن گوشت قرمز و ۷۰۸ تن مرغ منجمد در بازار مشهد

توزیع ۵۰۰ تن گوشت قرمز و ۷۰۸ تن مرغ منجمد در بازار مشهد
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: از ۲۰ اسفند ماه سال گذشته تاکنون حدود 500 تن گوشت سرد و گرم اعم از گوساله و گوسفندی در بازارهای مشهد توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی رسولیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب  اظهار کرد: از ۲۰ اسفند ماه سال گذشته تاکنون بیش از ۷۰۸ تن مرغ منجمد در بازار توزیع کرده‌ایم و همچنین حدود 500 تن گوشت سرد و گرم اعم از گوساله و گوسفندی نیز در طول این مدت در بازار توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی عنوان کرد: همچنین در طول این مدت 16 هزار و 700 تن شکر و 1100 تن برنج در بازار عرضه شده است و طی جلسه‌ای که امروز در ستاد تنظیم بازار داشته‌ایم مصوب کردیم که سیب با قیمت 6500 تومان و پرتقال با قیمت 5000 تومان در سطح  خرده‌فروشی عرضه شود.

,

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در بازه زمانی 20 اسفند ماه تا ایام عید 9 قلم از کالاهای اساسی مانند شکر، مرغ، گوشت، تخم مرغ و کاغذ در استان با کاهش قیمت همراه بوده، تصریح کرد: روز گذشته قیمت مرغ در استان به طور متوسط  13 هزار و 400 تومان و در کشور 13 هزار و 600 تومان بوده، همچنین قیمت لاشه گوسفندی در کشور 96 هزار تومان و در استان 84 هزار تومان بوده است.

,

 رسولیان تاکید کرد: علاوه بر این موارد در طول سال گذشته 6610 تن انواع محصولات پروتئینی را توسط ستاد تنظیم بازار در استان توزیع کرده‌ایم.

,

وی در خصوص بازرسی‌های صورت گرفته گفت: در طول بازه زمانی مذکور 102 هزار و 820 بازرسی در سطح استان انجام شده که 5685 متخلف نیز شناسایی شده و 942 میلیارد تومان هم ارزش ریالی بازرسی‌های صورت گرفته است.

,

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین 2.3 میلیارد تومان هم مبلغ استرداد شده تفاهمی به مردم بوده که به آن‌ها بازگشت داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه