اخبار داغ

سپاه الغدیر یزد معین شهر سیل زده هویزه شد

سپاه الغدیر یزد معین شهر سیل زده هویزه شد
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد: سپاه الغدیر استان یزد به عنوان معین شهر چهل هزار نفری هویزه تعیین شده که وظیفه کنترل سیلاب، اسکان موقت ساکنین و در صورت نیاز بازسازی شهر را به عهده می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، با قدردانی از کمک های مردمی به هموطنان سیل زده عنوان کرد: سپاه الغدیر استان یزد از همان ساعات اولیه وقوع سیل با هماهنگی سازمان بسیج نسبت به جمع آوری اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده اقدام کرده و تا کنون این کمک ها را در قالب 8 دستگاه کامیون به مناطق سیل زده ارسال کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

سرهنگ رضا پور شمسی ادامه داد: از این تعداد 2دستگاه کامیون به استان گلستان، 1 دستگاه کامیون به خراسان شمالی، 1دستگاه کامیون به استان لرستان و 4 دستگاه کامیون نیز به استان خوزستان ارسال شده است.

,

وی افزود: تا کنون کمک های مردم نوع دوست استان یزد شامل 3 هزار و 500 تخته پتو، 18 هزار بطری آب معدنی، 750 کیلو حلوا ارده، 34 هزار عدد کنسرو، 9 هزار کیلو نان خشک، هزار کیلو بیسکویت،  هزار و پانصد بسته ماکارونی، 6 هزار دست انواع پوشاک، 4 هزار کیلو انواع حبوبات، 2 هزار لیتر انواع مواد شوینده، 2 هزار کیلو برنج و روغن، هزار و چهارصد متر نایلون عریض، 200 عدد بیل و کلنگ، پانزده هزار عدد گونی و 26 تُن آرد به مناطق آسیب دیده ارسال و در میان سیل زدگان توزیع شده است.

,

پورشمسی تاکید کرد: علاوه بر اقلام مصرفی تا کنون یک میلیارد ریال وجه نقد نیز جهت کمک به هموطنان سیل زده جمع آوری شده است و 120 نفر از جهادگران یزدی نیز برای امداد رسانی در مناطق سیل زده مستقر شده اند.

,

وی خاطرنشان کرد: در کنار تمام این اقدامات یک واحد نانوایی سیار نیز به استان خوزستان اعزام شده همچنین دو موکب که یکی وظیفه اسکان سیل زدگان و دیگری وظیفه پخت روزانه 7000 پرس غذا را بر عهده دارند، در این مناطق مستقر شده اند.

,

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: همچنین سپاه الغدیر استان یزد به عنوان معین شهر چهل هزار نفری هویزه تعیین شده که وظیفه کنترل سیلاب، اسکان موقت ساکنین و در صورت نیاز بازسازی شهر را به عهده می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه