اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

بخش خصوصی تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال بکار می‌گیرد

بخش خصوصی تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال بکار می‌گیرد
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به نقش مهم بخش خصوصی در تحقق شعار سال گفت: بخش خصوصی تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال" رونق تولید" بکار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; غلامحسین جمیلی امروز در جمع خبرنگاران استان با اشاره به نامگذاری سال 1398 به نام سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: تعیین‌کننده‌ترین نقش در تحقق اهداف سال رونق تولید را بخش خصوصی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه می‌توان اقلام مورد نیاز کشور را با توجه به نامگذاری شعار سال در داخل تولید و تامین کرد، تصریح کرد: پرهیز از نظام دستوری و دخالت در عرصه‌های مختلف تولید از سوی دولت، می‌تواند در تحقق هرچه بیشتر شعار امسال تاثیرگذار باشد.

,

وی با اشاره به اینکه همه بخش‌ها باید برای تحقق حداکثری رونق تولید در سال 1398، نقش خود را احصا و به درستی ایفا کنند، گفت: مواردی از جمله اصلاح محیط کسب و کار، مبارزه با فساد، اصلاح برخی قوانین، دیپلماسی اقتصادی فعال، جلوگیری از فعالیت‌های سوداگرانه و غیره نیز تاثیر بسزایی در رونق تولید دارد.

,

جمیلی با اشاره به اینکه بخش خصوصی همه تلاش و همت خود را برای تحقق رونق هرچه بیشتر تولید به کار خواهد بست، افزود: یکی از محورهای بسیار مهم در رونق تولید، توانایی صادرات محصولات تولیدی است که نیازمند دیپلماسی فعال اقتصادی مبنی بر نیاز سنجی مشتریان، یافتن استانداردهای لازم صادراتی و غیره است.

,

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه رونق تولید و تنوع اقتصاد، نیازمند توجه اساسی به بازنگری در برخی قوانین مهم کشور در حوزه کسب و کار،  رابطه کارفرما و کارگر و دیگر قوانین در این زمینه است، اظهار داشت: می‌توان  برای تقویت و رونق تولید، سیاست‌های تشویقی اتخاذ و موانع را از سر راه تولید برداشت.

,

وی با تاکید بر اینکه بسیج اعتماد عمومی مردم برای همراهی بیشتر با فضای اقتصادی از سوی دولت یک ضرورت مهم برای سال رونق تولید محسوب می‌شود، ابراز کرد: در صورت تحقق این مهم بزرگترین دستاورد رونق تولید رقم خواهد خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه