اخبار داغ

درپی بی توجهی به محتوای برنامه اخیر دورهمی

رئیس سازمان صدا وسیما مدیرشبکه نسیم را توبیخ کرد

رئیس سازمان صدا وسیما مدیرشبکه نسیم را توبیخ کرد
درپی بی توجهی شبکه نسیم به محتوای برنامه اخیردورهمی و بیان مطالب غیرمنصفانه درخصوص تلاش‌های مسئولان درحادثه سیل درایام نوروز، رئیس سازمان صدا وسیما مدیرشبکه نسیم را توبیخ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درپی بی توجهی شبکه نسیم به محتوای برنامه اخیردورهمی و بیان مطالب غیرمنصفانه درخصوص تلاش‌های مسئولان درحادثه سیل درایام نوروز، رئیس سازمان صدا وسیما مدیرشبکه نسیم را توبیخ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
علی عسکری در نامه ای به معاون سیمای رسانه ملی با ابراز تاسف از پخش این برنامه درشرایطی که مردم نیازمند امیدآفرینی هستند، تصریح کرده است: علاوه بر توبیخ مدیرشبکه نسیم ، باید سایرمسئولان شبکه که دراین موضوع قصور و کوتاهی داشته‌اند برای برخورد قانونی لازم به هیات تخلفات سازمان معرفی شوند‌.
,
 
,
رئیس سازمان صدا وسیما با بیان اینکه همواره برنامه‌های پرمخاطب سیما همچون دورهمی در مسیرامیدآفرینی و نشاط و آگاهی بخشی به مردم حرکت کرده اند درپایان تاکید کرده است: مدیران شبکه‌های مختلف و برنامه سازان باید همچنان که بارها تاکید شده است حریم اخلاق و انصاف را در برنامه‌ها رعایت و همیشه در مسیرامیدافزایی ، نشاط اجتماعی و همبستگی ملی حرکت کنند. 
,
 
,
منبع: میزان
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه