اخبار داغ

فرمانده توپخانه 61 محرم:

امروز سپاه به یک قدرت بین المللی تبدیل شده است/بزرگترین مولفه دشمنی غرب با سپاه دغدغه دینمداری این نهاد است

امروز سپاه به یک قدرت بین المللی تبدیل شده است/بزرگترین مولفه دشمنی غرب با سپاه دغدغه دینمداری این نهاد است
فرمانده گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی 61 محرم گفت: امروز قدرت سپاه و تفکر خالصانه و بر امده از این نهاد مقدس به یک قدرت منطقه ای و بین المللی تبدیل شده و دشمنان اسلام را به هراس انداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، سرهنگ عباس حسینی صبح امروز در دیدار جمعی از پاسداران تربت حیدریه در بیت امام جمعه اظهار کرد: تفکر سپاه بر امده از تفکر اسلام ناب محمدی(صلی الله) و پیام عاشورایی حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) است و همین کافیست که دشمنان نظام اسلامی خصم و دشمنی خود را با این نهاد بر امده از قانون اساسی کشور بیش از گذشته آشکارتر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: امروز قدرت سپاه و تفکر خالصانه و بر امده از این نهاد مقدس به یک قدرت منطقه ای و بین المللی تبدیل شده و دشمنان اسلام را به هراس انداخته است.

,

فرمانده گروه توپخانه 61 محرم خاطر نشان کرد: حمقای تاریخ بشریت در صدد ان هستند تا یک نهاد برگرفته از قانون اساسی یک کشور را تروریست بخوانند و کما اینکه تاریخ بشریت حمایت ایالات متحده را از تروریسم بین المللی قضاوت کرده و در آینده نیز قضاوت خواهد کرد.

,

بزرگترین مولفه دشمنی غرب با سپاه دغدغه دینمداری این نهاد است

, بزرگترین مولفه دشمنی غرب با سپاه دغدغه دینمداری این نهاد است,

مسوول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا علیه السلام گفت: بزرگترین مولفه ای که سپاه پاسداران را همچون خاری در چشم دشمنان اسلان قرار داده دینمداری و مردمی بودن این نهاد مقدس است.

,

حجت الاسلام حمید حمیدی فر اظهار داشت: اگر امروز سپاه پاسداران در اوج کمک رسانی به سیل زدگان کشور خالصانه و جانانه حضورجهادی دارد به خاطر همین روحیه ولایتمداری و دغدغه دین مداری این نهاد مقدس است که با الگو برداری از سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی(علیه السلام) به یاری هموطنان شتافته است.

,

وی از تدین و تقوا بعنوان دومین شاخصه اصلی سپاه پاسداران عنوان کرد و افزود: بزرگترین مولفه غربی ها همین روحیه تدین و تقوای پاسداران است و کما اینکه حراست از انقلاب اسلامی نیازمند یک مجموعه متدین و با تقواست.

,

حمیدی فر به بیانینه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: دو نکته اساسی در این بیانه قابل تامل است که در مرحله نخست رهبری فرمودند روی این بیانیه زحمت زیادی کشیدند و از نخبگان، اندیشمندان و محققان جامعه خواستند تا این بیانیه را به یک نقشه راه برای نظام اسلامی تبدیل کنند.

,

مسوول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(علیه السلام) گفت: دومین نکته در این بیانیه مهم معظم له آن است که ایشان همچون امام راحل که در دهه 60 شمسی بر فرواشی کمونیسم و شوروی سابق تاکید داشتند رهبر معظم انقلاب در این چند سال اخیر بارها و بارها بر افول امریکا تاکید دارند و تحقق این وعده مستلزم کار جهادی است.

,

وی افزود: سومین مطلب مهم در این بیانیه که رهبری به نقل از جامعه بانک جهانی فرمودند عدم استفاده از سرمایه انسانی و سرزمینی است و در صورتی که جمهوری اسلامی ایران بتواند با این عوامل موفق شود بعنوان دوازدهمین کشور دنیا در حوزه اقتصاد قد قامت می کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه