اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

اینکه سپاه را تروریست لقب می دهند یاوه گویی وغلط زیادی است/سپاه جدی تر از گذشته عمل خواهد کرد

اینکه سپاه را تروریست لقب می دهند یاوه گویی وغلط زیادی است/سپاه جدی تر از گذشته عمل خواهد کرد
امام جمعه یزد گفت: تروریست خواند سپاه پاسداران، این رکن مقدس را قوی تر و جدی تر از گذشته در مسیر انقلاب اسلامی قرار می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به تروریستی خواندن توسط آمریکا اظهار کرد: اینکه سپاه را به تروریست یا عناوین دیگر لقب می دهند یاوه سرایی بیشتر نیست و غلط زیادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه یزد با بیان اینکه قدرت سپاه پاسداران بر کسی به ویژه امریکایی ها پوشیده نیست افزود: با این اقدام خصمانه آمریکا، سپاه پاسداران باید قوی تر و جدی تر از گذشته در مسیر انقلاب اسلامی و در دفاع از ارزش های دین، کیان و عزت این مرز و بوم ایستادگی کنند.
وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و در رآس آن امریکای جنایکار 40 سال است هر چه تلاش کرده اند نتوانستند ذره ای تعدی به خاک و ملت داشته باشد واز این به بعد هم به امید خدا و دلاوری های پاسداران انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آیت الله ناصری با بیان اینکه پیروزی همیشه از آن انقلاب اسلامی و مقاومت است تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران سر دشمنی و آزرده خاطری با دنیا ندارد چرا که یقین داریم خداوند یاور این کشور است و تا خدا با مردم و این نظام است هیچ کس هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی با آرزوی پایداری و طول عمر برای مقام معظم رهبری اذعان کرد: با یاری خداوند و منویات مقام معظم رهبری، بصیرت و صبر مردم و رشادت های سپاه پاسداران و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی شاهد پیروزی ها بیش از پیش این نظام و انقلاب باشیم.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه