اخبار داغ

یادداشت؛

سپاه کابوس وحشت احمق های درجه یک آمریکایی / اقدام به موقع شورای عالی امنیت ملی

سپاه کابوس وحشت احمق های درجه یک آمریکایی / اقدام به موقع شورای عالی امنیت ملی
واکنش به موقع شورای امنیت ملی ایران که دولت ایالات متحده را دولت حامی تروریست و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام و نیروهای وابسته به آن را گروه تروریستی اعلام کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ حسین کریمی اول کارشناس مسائل سیاسی و جانشین اسبق سپاه نینوا طی مطلبی نوشت : در آستانه سوم شعبان میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا به عنوان سازمان تروریستی اعلام می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

این در حالیست که به فرموده امام خمینی (ره) آمریکا  اول تروریست و جنایتکار عالم است .

,

شواهد و اسناد عمر 200 الی 300 ساله تشکیل دولت آمریکا مملو از قتل ، جنایت ، غارت ، تجاوز و ترور نسبت به سرخپوستان بومی و سیاه پوستان آمریکایی می باشد .

,

همچنین در سرتاسر جهان ظلم و تجاوزگری آمریکا به کشورهایی همچون ویتنام ، کره تا ژاپن ، افغانستان ، عراق ، یمن و ... بر کسی پوشیده نیست ، سازمان سیا در سرکوب نهضت های آزادی بخش جهان و ترور شخصیتهای آزادی خواه جهان مقام اول را دارد .

,

حمایت بی چون و چرا از رژیم اشغالگر قدس که خود مظهر تروریزم دولتی در جهان است ، تشکیل داعش که به گفته خود ترامپ احمق ، اوباما و کلینتون داعش را بوجود آوردند و حمایت مالی ، تسلیحاتی ، امنیتی و تبلیغاتی کردند در پرونده سیاه دولت آمریکا مشهود است .

,

بگذارید گاوچرانهای احمق ، نام سپاه را با گرای فتنه گران و منافقین کوردل و نفوذی های شیفته غرب و آمریکا ، در لیست تروریست ها قرار دهند .

,

اما باید توجه داشت که خود آمریکا و مسئولین ابلح آن خوب می دانند که سپاه چه قدرت و نفوذی در منطقه غرب آسیا دارد و سرپل های کلیدی و استراتژیک منطقه و آبراههای حیاتی انرژی جهان محل جولان و اقدام عملیاتی جبهه مقاومت و فدائیان انقلاب اسلامی و در تیررس موشک های راهبردی سپاه قرار دارد .

,

به گزارش گاردین یکی از مقامات بلندپایه آمریکایی می گوید : سلیمانی هراس انگیز است ، همه جا هست و هیچ جا نیست ، بسیاری از مقامات نظامی و امنیتی آمریکا چند سال اخیر را صرف تفحص در کار افراد وفادار به سپاه قدس کرده و مبهوت کار آنها هستند .

,

همچنین به اذعان ژنرال های ارشد آمریکایی در منطقه غرب آسیا ، سپاه قدس به عنوان بخش کوچکی از سپاه پاسداران را کابوس خود می دانند و بارها سایه مرگ را به اعتبار نفوذ سپاه در منطقه بالای سر خود دیده اند .

,

واکنش به موقع شورای امنیت ملی ایران که دولت ایالات متحده را دولت حامی تروریست و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام و نیروهای وابسته به آن را گروه تروریستی اعلام کرد .

,

با توجه به اینکه فرماندهی مسئولیت اجرای سیاستهای تروریستی دولت آمریکا علیه منطقه غرب آسیا را بر عهده دارد اقدامی قاطع و انقلابی در جهت مقابله به مثل با دشمنی  آمریکا با انقلاب اسلامی می باشد .

,

دولت آمریکا باید بداند سپاه مولود تفکر کربلا و عاشوراست و نیرویی مردمی ، انقلابی و جهادی است که محبوب قلبهای مردم مظلوم منطقه غرب آسیاست و تحت امر رهبری شجاع و بصیر همچون امام خامنه ای عزیز است که اگر اذن دهد در گوشه گوشه غرب آسیا با پاسخ غیر منتظره و پشیمان کننده روبرو خواهد شد .

,

بد رقم در سینه اش بغض تو را پروده است

,

در زمین هر کس که آزاده است ، آمریکا بمیر

,

امپراطوران عالم یک به یک زانو زدند

,

 قرعه بر نام تو افتاده است ، آمریکا بمیر

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه