اخبار داغ

واکنش نماینده خراسان شمالی به اقدام نابخردانه آمریکا؛

تصویب طرح تروریست خواندن دولت آمریکا دستور رسمی امروز مجلس است

تصویب طرح تروریست خواندن دولت آمریکا دستور رسمی امروز مجلس است
یک نماینده خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز در حال تهیه و تصویب طرح سه فوریتی برای تروریست خواندن نیروهای آمریکا در غرب منطقه خاورمیانه و دولت آمریکا به عنوان بزرگترین حامی تروریست هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، علی قربانی، نماینده پنج شهرستان بجنورد، راز و جرگلان، گرمه وجاجرم و مانه و سملقان در محکوم کردن اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه اظهار کرد: روز گذشته دولت نابخرد ترامپ، یک سازمان مردمی و نهاد انقلابی  که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در حال مبارزه با تروریست در داخل و خارج کشور بوده است و بزرگترین مبارزات را با تروریست ها انجام داده است را تروریست خواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 

,

وی ادامه داد: این روزها با توجه به مشکلاتی که بعد از درگیری مردم کشور براثر سیل رخ داده است، نیروهای سپاه به عنوان یک نیروی مردمی در حال خدمات رسانی به مردم سیل زده کشور هستند.

,

 

,

این مقام مسئول بیان کرد: شورای عالی امنیت ملی در تقابل این رفتار دولت آمریکا،  این دولت را حامی تروریست و نیروهای آمریکایی در غرب آسیا را تروریست نامید.

,

 

,

قربانی با اشاره به اینکه در حال حاضر دستور رسمی جلسه مجلس شورای اسلامی کنار گذاشته شده، خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز با برتن کردن لباس رسمی سپاه در صحن مجلس حاضر شدند و  در حال تهیه و تصویب طرح سه فوریتی برای تروریست خواندن نیروهای آمریکا در غرب منطقه و دولت آمریکا به عنوان بزرگترین حامی تروریست هستند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه