اخبار داغ

استاندار زنجان:

سپاه پاسداران عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است/اقدام خصمانه آمریکا اتحاد بین ارکان نظام را مستحکم‌تر می‌کند

سپاه پاسداران عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است/اقدام خصمانه آمریکا اتحاد بین ارکان نظام را مستحکم‌تر می‌کند
استاندار زنجان با اشاره به اینکه سپاه را یک فرهنگ می‌دانیم و سپاه عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: هیچ کس نمی‌تواند به این عزت و افتخار خدشه‌ای وارد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز به مناسبت روز پاسدار در دیدار با پاسداران استان زنجان با تبریک ولادت امام حسین(ع) و ولایت حضرت ابوالفضل العباس(ع) که مصادف با روز پاسدار و روز جانباز اظهار کرد: پاسداران از شایسته‌ترین و عزیزترین قشر جامعه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به خدمات سپاه در بخش‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: بسیج سازندگی در مناطق مختلف کشور خدمات خوبی خالصانه ارائه می‌دهند.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه این خدمات بدون هیچ چشم داشتی انجام می‌شود که کسی نمی‌تواند این عزت را فراموش کند بیان کرد: هیچ کس و هیچ وجدان آگاهی نمی‌تواند این عزت را فراموش کند.

,

وی با اشاره به اینکه ما سپاه را یک فرهنگ می‌دانیم و سپاه فرهنگ عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این عزت و افتخار همیشه در افکار و ذهنیت ما است بیان کرد: هیچ کس نمی‌تواند به این عزت و افتخار خدشه‌ای وارد کند.

,

حقیقی با اشاره به اینکه سپاه در هر جایی که بوده این عزت و افتخار را آفریده است بیان کرد: سپاه در عرصه‌های جنگ و جبهه و در عرصه خدمات‌رسانی و توسعه و عمران این عزت و افتخار را واقعا آفریده است.

,

زنجان1

, زنجان1,

زنجان2

, زنجان2,

وی به اقدامات برجسته سپاه پاسداران در بسیج سازندگی در کشور اشاره و بیان کرد: سپاهیان خالصانه و مخلصانه بدون هیچ چشم داشتی در مناطق مختلف کشور در خدمت مردم بودند.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کسی نمی‌تواند این عزت را فراموش کند گفت: اقدامات خالصانه سپاه در عرصه‌های مختلف و جبهه‌های جنگ را کسی نمی‌تواند کتمان کند.

,

وی اقدام اخیر ترامپ علیه ایران چیز جدیدی نیست گفت: اینکه ترامپ می‌آید چنین کاری را انجام می‌دهد این یک چیز جدیدی نیست و این گونه اقدامات از سوی دولت آمریکا و همپیمانانشان در طول چهل سال وجود داشته است.

,

زنجان1

, زنجان1,

زنجان1

, زنجان1,

حقیقی افزود: انقلاب شد از طبس می‌خواستند حمله کنند آمریکا بود و اینکه چه کسی در مقابل آنها ایستادند همین سپاه و رزمندگان اسلام بودند و دشمنان دیدند کار نمی‌توانند انجام دهند توطئه‌های مختلف را انجام دادند و بازهم نتیجه‌ای نگرفتند و تمام دنیا را جمع کرده و اقدام به جنگ تحمیلی علیه ایران کردند که در این کار نیز ناکام ماندند.

,

وی اتحاد امروز ملت ما یک اتحاد وصف نشدنی عنوان کرد و گفت: ملت ایران تجربه چهل سال انقلاب را دارد و در طول این مدت آمریکا به صورت مستقیم در تمام شیطنت‌ها حضور داشت.

,

استاندار بیان کرد: آمریکا و اسرائیل در تمام اقدمات علیه ایران نقش اصلی را داشته و کاری نتوانستند انجام دهند و این اتحادی که در بین ملت ایران است کسی نمی‌تواند خللی ایجاد کند.

,

وی با اشاره به اقدام دیوانگی و حرکت خصمانه ترامپ گفت: مردم ایران در برابر این اقدام ترامپ به جد مقابله کردند و این نشان می‌دهد که مردم علاقه زیادی به سپاه دارند.

,

حقیقی خاطر نشان کرد: هر کس با دانش خودش این اقدام خصمانه تراپ را محکوم کردند و ما به این حمایت مردم غرور می‌کنیم که جوانان با هر تیپ و گروهی از سپاه حمایت کرده و سپاه را دوست دارند که این اتحاد و وحدت عملی بین مردم ایران را نشان می‌دهد.

,

زنجان1

, زنجان1,

زنجان1

, زنجان1,

وی با اشاره به اینکه سپاه یادگار امام راحل است که خودشان آرزو می کردند سپاهی باشد بیان کرد: امام(ره) در مورد سپاه بارها فرمودند که "اگر سپاه نبود کشور هم نبود".

,

استاندار زنجان سپاه را فرزند جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: سپاه یادگار و ایده مقام عظمای ولایت است که بارها از جایگاه و ارزش سپاه صحبت کردند.

,

وی با اشاره به اینکه حرف زدن خبیث‌ترین آدم‌ها و اقدام خبیث‌ترین حکومت‌ها علیه سپاه نشان می‌دهد که حرف‌هایی که در مورد اقتدار سپاه زده می‌شود حقیقت دارد گفت: اگر غیر این عمل می کردند جای حرف داشت و این نشان می‌دهد که سپاه پاسداران چقدر موثر است.

,

رنجان1

, رنجان1,

حقیقی با اشاره به اینکه این اقدام دشمن نشان می‌دهد که سپاه پوشالی بودن خبیت‌ترین حکومت‌ها نشان داده است بیان کرد: همچنین این اقدام علیه سپاه از سوی دشمن نشان می‌دهد که سپاه چقدر برای دشمن فشار آورده و چقدر مشکلات برای آنها درست کرده و این یک عزت بزرگی برای کشورمان است.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نکته مهم این است این اقدام دشمن اتحاد و وحدت بین سپاه و ارکان همه حکومت و بین سپاه و بین مردم را مستحکم می‌کند گفت: این اتحاد و وحدت رمز پیروزی ما بوده و هم ادامه مسیر ما بوده و هم در ادامه مسیر انقلاب نیز این وحدت و اقتداری که در سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشورمان و در کل بدنه دانش کشور و بین ملت ایران ایجاد شده امیدواریم روز افزون به اقتدارشان اضافه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه