اخبار داغ

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

اجرای بیش از ۶۰۰ پروژه‌ محرومیت‌زدایی توسط سپاه استان زنجان/ سپاه‌ پاسداران در عرصه‌های سازندگی مقتدرانه وارد میدان می‌‌شود

اجرای بیش از ۶۰۰ پروژه‌ محرومیت‌زدایی توسط سپاه استان زنجان/ سپاه‌ پاسداران در عرصه‌های سازندگی مقتدرانه وارد میدان می‌‌شود
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان زنجان توسط سپاه گفت: بیش از 600 پروژه‌ محرومیت‌زدایی در استان زنجان اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ابوالفضل طهماسبی امروز در جلسه دیدار استاندار زنجان با پاسداران با تبریک ولادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: سپاه استان زنجان با تمام قوا در عرصه محرومیت‌زدایی و در خدمت به مردم و در تعامل با ادارات دیگر کارهای بسیار فاخری را انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: بعد از سال 92 به بعد بالای 600 پروژه عمرانی در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط سپاه تکمیل و به متوالیان تحویل داده شده است.

,

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برنامه‌های مختلف فرهنگی هر ساله توسط سپاه در سطح استان انجام می‌شود ابراز کرد: اردوهای راهیان نور با مساعدت ویژه استاندار محترم در سال 97 نیز همانند سالهای گذشته برگزار شد.

,

وی خاطر نشان کرد: در سال 97 بیش از 10 هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

,

طهماسبی از آمادگی کامل گردان بسیج خبرداد و ابراز کرد: گردان‌های مختلف از گردان امام حسین(ع) و گردان امام علی(ع) و گردانهای بیت‌المقدس، عاشورا الزهرا و دیگر گردانها در آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه تهدید جنگ نرم و سخت علیه انقلاب اسلامی از سوی دشمن هستند.

,

وی عنوان کرد: این گردانها همچنین برابر تدابیر مقام معظم رهبری در مقابله با دشمنان آماده هستند و در هر جایی در کشور نیاز به کمک باشد سپاه پاسداران با تمام قوا حضور می‌یابد.

,

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حضور سپاه استان زنجان در مناطق سیل زده استان گلستان بیان کرد: نیروهای سپاه استان در قالب بسیج سازندگی برای خدمات رسانی در استان گلستان حضور دارند.

,

وی با اشاره به اینکه هزاران برنامه در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی توسط سپاه در سطح استان هر ساله برگزار می‌شود بیان کرد: برگزاری برنامه‌های یادواره‌ شهدا و ساخت سالن ورزشی که در حال حاضر نیز در اختیار مردم قرار دارد جزئی از افتخارات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان است.

,

طهماسبی با اشاره به اینکه سپاه حضور موثر خود را در زمان جنگ اثبات کرد و بعد از آن نیز با تمام قدرت در عرصه های مختلف حضور داشت گفت: سپاه بعد از این نیز برای آبادانی کشور با تمام اقتدار فعالیت کرده و راه شهدا را ادامه خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه