اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

چالش ایران و آمریکا یک چالش ماهوی است/ آمریکا به دنبال توسعه منافعش به هر قیمتی است

چالش ایران و آمریکا یک چالش ماهوی است/ آمریکا به دنبال توسعه منافعش به هر قیمتی است
نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: چالش ایران و آمریکا یک چالش ماهوی است، کشور ایران معتقد به نظام اسلامی است و سلطه را نفی می کند، در حالیکه نظام سرمایه داری به دنبال سلطه گری از طریق عوامل سلطه است تا بتواند منافعش را به هر قیمتی توسعه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصراترک،  هادی قوامی، نماینده شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در رابطه با اقدام دولت آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد:  دولت آمریکا به دنبال این است که منافعش را در دنیا و خاورمیانه حداکثر کنند و و این هدف گاهی به اندازه ای برای آنها ارزشمند می شود که حاضر می شود بمب هایی 50 تنی بر سر مردم بریزند، تنش و اختلاف و هزینه ایجاد کنند تا حکومت های همسو با منافع خودش را  مستقر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: چالش ایران و آمریکا یک چالش ماهوی است، کشور ایران معتقد به نظام اسلامی است و سلطه را نفی می کند، در حالیکه نظام سرمایه داری به دنبال سلطه گری از طریق عوامل سلطه است تا بتواند منافعش را به هر قیمتی توسعه دهد.

,

نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس خاطر نشان کرد: ایران خواستار نفی سلطه گری است و خواهان این نکته است که هر کسی متناسب با  امکانات و شرایطی که دارد براساس اصل اعتماد متقابل و عدالت با همدیگر همکاری داشته باشند.

,

قوامی اضافه کرد: ایران همیشه براساس منطق عمل کرده است و در بعضی موارد باید اقدامات مقابله با مثل انجام شود که مجلس امروز در حال تهیه و تصویب طرح  سه فوریتی برای تروریست خواندن نیروهای آمریکا در غرب منطقه خاورمیانه و دولت آمریکا به عنوان بزرگترین حامی تروریست هستند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه