اخبار داغ

اقدام آمریکا جای تبریک به سپاه پاسداران دارد

اقدام آمریکا جای تبریک به سپاه پاسداران دارد
امام جمعه جاجرم با اشاره به اینکه امام خمینی فرمودند که اگر کاری کردید که دشمن از شما بد گفت بدانید کارتان را خوب انجام دادید در پاسخ به تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا گفت: براساس فرموده امام خمینی(ره) این اقدام آمریکا جای تبریک به سپاه پاسداران دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک از جاجرم، حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم در دیدار با پاسداران شهرستان که با حضور همه مسئولین اجرایی برگزار شد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسین و روز پاسدار و محکوم کردن اقدام آمریکایی ها علیه سپاه پاسداران اظهار کرد: وی با بیان اینکه در صدر اسلام تهمت های زیادی بر امامان معصوم و پیامبر زدند گفت: ملت ایران به مراتب بصیر تر از مردم  زمان پیامبر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه امروز سپاه بهترین بازوی دولت است، افزود: خداوند دشمنان ما را از احمق ها خلق کرده است و این کار آنها انسجام ملی بین مردم و مسئولین را بیشتر خواهد کرد.

,

فرماندار جاجرم نیز ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار به همه پاسداران در محکومیت حرکت شنیع ایالت متحده آمریکا گفت: آمریکایی ها از سر ضعف این اقدام را انجام دادند.

,

 وی این اقدام را که برگ زرینی است به پاسداران تبریک گفت و ابراز داشت: سپاه در این چهل سال به خوبی نقشش را برای پاسداری از انقلاب اسلامی انجام داده است و آمریکا و هم دستانش از همه ابزارهای خود برای فشار به انقلاب اسلامی استفاده کردند.

,

فرماندار جاجرم با تاکید بر اینکه ما نخواهیم گذاشت که سپاه تنها بماند و پشتیبان مدافعان امنیت خواهیم بود، خاطرنشان کرد: مگر می توانیم شهید زین الدین باکری و همت ها را فراموش کنیم، دشمن بدان ایران زادگاه حاج قاسم سلیمانی هاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه