اخبار داغ

نماینده هشترود مطرح کرد؛

آمریکا می‌داند ملت و سپاه از هم جدا نمی‌شوند/ اقدام آمریکا موجب تقویت اتحاد ملی خواهد شد

آمریکا می‌داند ملت و سپاه از هم جدا نمی‌شوند/ اقدام آمریکا موجب تقویت اتحاد ملی خواهد شد
امینی گفت: ایالات متحده آمریکا این موضوع را می‌داند که ملت از سپاه و سپاه هم از ملت هیچ وقت جدا نخواهد شد و هدف آمریکا از تحریم سپاه تحریم کل ملت ایران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حمزه امینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در خصوص اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا بخوبی این موضوع را می‌داند که ملت از سپاه و سپاه هم از ملت هیچ وقت جدا نخواهد شد، هدف آمریکا از تحریم سپاه تحریم کل ملت ایران بود و با تحریم سپاه از نوزاد تا پیرمرد و پیرزن ما را تحریم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: دولت آمریکا با تحریم سپاه کم عقلی و بی‌تدبیری خودش را نشان داد اما این تحریم هیچ تاثیری بر زندگی عادی مردم نخواهد داشت و نکته‌ی قوت ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و موجب تقویت اتحاد ملی خواهد شد.

,

نماینده هشترود با تاکید بر پیوستن به کمپین من هم سپاهی‌ام گفت: فرد به فرد ملت ایران حتی کسانی که علاقه کم‌تری به انقلاب اسلامی داشتند با این کار آمریکا علاقه و اراده‌شان در خصوص انقلاب اسلامی محکم تر شد و حالا همه‌ی ملت ایران خودشان را یک بسیجی و سپاهی می‌دانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه