اخبار داغ

استاندار فارس در گفتگو با شیرازه:

ترامپ تعادل روحی ندارد/ مکر آمریکایی‌ها به خودشان باز می‌گردد/ سپاه جدای از مردم و نظام نیست

ترامپ تعادل روحی ندارد/ مکر آمریکایی‌ها به خودشان باز می‌گردد/ سپاه جدای از مردم و نظام نیست
رحیمی ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی گفت: اقدام ترامپ یک نوع جنگ تبلیغاتی است که نیروهای خدوم ملت را از میدان خدمت‌رسانی دور کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه ضمن تبریک و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز اقدام نابخردانه ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی گفت: ترامپ به علت نداشتن تعادل روحی چنین مباحثی را مطرح می‌کند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جدای از مردم و نظام جمهوری اسلامی نیست و درواقع برخورد با سپاه پاسداران یعنی برخورد با کل مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران که نشان‌دهنده خباثت آمریکایی‌هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه ,

وی با بیان اینکه همه مردم ایران اسلامی معتقد به ولایت هستند و هریک به تناسب دیدگاه خود از یک مجتهد و عالم دینی تقلید می‌کند، گفت: تمام علما و مجتهدین در اسلام نه تنها کشتن افراد بی‌گناه را جایز نمی‌دانند بلکه آن را حرام اعلام کرده‌اند و مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده‌اند که هرگز به دنبال جنگ‌افروزی و ریختن خون بی‌گناهان نبوده‌ایم، بنابراین چنین اتهاماتی از ملت غیور ایران و نهادها و سازمان‌های جمهوری اسلامی ایران به دور است.

,

وی اقدام ترامپ را یک نوع جنگ تبلیغاتی دانست که نیروهای خدوم ملت را به سمت حاشیه ببرند و از میدان و گردونه خدمت‌رسانی دور کنند و با اشاره به آیه شریفه « وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ واللَّهُخَیرُ الماکِرینَ» افزود: ترفند و مکر آمریکایی‌ها به خودشان برمی‌گردد و به خواست و مشیت الهی نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران که جزو سرمایه‌های نظام هستند، روز به روز در بین مردم از موقعیت بهتر و محبوب‌تری برخوردار خواهند شد.

,

مقام ارشد دولت در فارس با بیان اینکه روابط نهادهای دولتی و نهادهای نظامی برادرانه و حسنه است، گفت: قوه مقننه، مجریه و قضاییه و نهادهای نظامی و انتظامی همه جزو ساختار نظام جمهوری اسلامی که در راس آن مقام معظم رهبری هستند می‌باشیم و خود را خدمتگزار مردم می‌دانیم و در عمل آن را ثابت کرده‌ایم به ویژه در صحنه‌هایی که نیاز مردم به یاری‌رسانی بیشتر بوده همه ارکان نظام به دور از هرگونه گرایش سیاسی در کنار هم وارد صحنه خدمت‌رسانی شده‌اند. در حوادث اخیر نیز سپاه و بسیج در کنار مجموعه‌های دولتی و مردمی نهایت تلاش خود را کردند و برای کشور افتخار آفریدند.

,

بنابراین گزارش، آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جزو لیست سلیقه‌ای تروریست ها قرار داد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران نیز متقابلا ارتش آمریکا را در لیست تروریستی جمهوری اسلامی ایران قرار دادند و اعلام کردند کاری می‌کنیم که آمریکا از این اقدام پشیمان شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه